برنامه ویژه عادل فردوسی پور برای لیگ برتر ؛ رونمایی ار برنامه به صورت لایو

برنامه ویژه عادل فردوسی پور برای لیگ برتر به روی آنتن میرود. قرار است از این برنامه به صورت لایو در صفحه عادل فردوسی پور پرده برداری شود.

عادل فردوسی‌پور ساعاتی پیش از شروع رسمی مسابقات لیگ برتر فوتبال قرار است به شکل لایو از برنامه‌های ویژه خود برای پوشش این رقابت‌ها رونمایی کند. با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

برنامه ویژه عادل فردوسی پور برای لیگ برتر

برنامه جدید عادل فردوسی پور

 زمان پخش برنامه عادل فردوسی پور
زمان پخش برنامه عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور تهیه‌کننده وسردبیر فوتبال 360 روز سه شنبه با انتشار یک پیام ویدیویی در صفحه رسمی برنامه فوتبال 360 اعلام کرد که قصد دارد، روز جمعه 21 مرداد 1401 و از ساعت 1 بعد ازظهر به شکل زنده و از طریق لایو صفحه اینستاگرام فوتبال 360 با مخاطبان خود صحبت کند.

او تصمیم دارد روز جمعه از برنامه‌های خود برای پوشش مسابقات بیست و دومین دوره لیگ برتر ایران رونمایی کند. طبق شنیده‌ها قرار است فردوسی‌پور در فصل جدید فوتبالی، اتفاقات و حواشی بازی‌های برگزار شده را مورد نقد و بررسی قرار دهد.

فوتبال 360 از زمان آغاز به کار خود به مهمترین مرجع اخبار و تحلیل‌های فوتبالی تبدیل شده است.

فصل جدید برنامه عادل فردوسی پور

تاکنون ۱۰ فصل از برنامه فوتبال ۱۲۰ روی آنتن رفته است و حالا با آغاز تابستان و شروع لیگ‌های اروپایی، بر اساس آنچه معاونت سیما اعلام کرده، آغاز فصل جدید را باید انتظار کشید.

آخرین برنامه از فصل دهم فوتبال ۱۲۰ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور خرداد ماه امسال از شبکه ورزش پخش شد.

فوتبال۱۲۰ با اجرای حمید محمدی و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور چند سالی است که روی آنتن شبکه ورزش می‌رود و اگرچه توضیحات بیشتری درباره‌ی عوامل سازنده این برنامه در فصل جدید هنوز از سوی شبکه ورزش اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود شروع فوتبال ۱۲۰ با همان تیم قبلی باشد.

با ما همراه باشید در خواندن:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برنامه ویژه عادل فردوسی پور برای لیگ برتر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *