تصاویر لو رفته از بیماری لاعلاج کیم کارداشیان ؛ بیماری پسوریازیس چیست؟

جدایی کیم کارداشیان پیت دیویدسون . علت طلاق ستاره هالیوود چیست؟ در ادامه مطلب پیت دیویدسون کیم کارداشیان جدایی همراه فیگار باشید.

آشنایی این دو نفر از اجرای کیم کارداشیان در SNL شروع شد و سپس اولین حضور مشترک را بر روی فرش قرمز در مهمانی شام کاخ سفید در اواخر آوریل تجربه کردند. کیم کارداشیان وست، مدل آمریکایی که متولد لس‌آنجلس است، با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش ضمن تبلیغ نوعی کرم گریم، گفت که ده سال است به بیماری پسوریازیس مبتلاست و پاها و بدنش را سعی کرده گریم کند.

تصاویر لو رفته از بیماری لاعلاج کیم کارداشیان ؛ بیماری پسوریازیس چیست؟

فاش شدن راز بیماری کیم کارداشیان و شوکه شدن هوادارانش

کیم کارداشیان پرده از بیماری پوستی لاعلاجش برداشت. چندی پیش “کیم کارداشیان” بازیگر، مدل مشهور در صفحه‌ی شخصی خود ویدئویی را منتشر کرد که به سرعت نظر وب سایت‌ها را به خود جلب کرد. پسوریازیس (Psoriasis) که با نام‌های بیماری صدف پوستی یا صدفک هم شناخته می‌شود، نوعی اختلال پوستی است که باعث می‌شود سلول‌های پوست تا ۱۰ برابر سریعتر از حد طبیعی تکثیر شوند. سلول‌های پوست معمولاً هر ۱۰ تا ۳۰ روز تعویض می‌شوند. با پسوریازیس، سلول های جدید هر ۳ تا ۴ روز رشد می‌کنند.

ویدئویی که راز چندین ساله‌ی همسر “کنیا وست” را فاش می‌کرد و نشان می‌داد که پوستی که او سال‌هاست به دلیل صاف و بی نقص بودنش تبدیل به ایده آل برخی از افراد کوته نظر شده است آنقدرها هم بی نقص نبوده و همین امر شاید باعث جدایی کیم از دیویدسون هم بوده. وی به بیماری پسوریازیس مبتلاست و در این مدت، پاها و بدنش را گریم می‌کرده است. اما دلایل دیگری هم مبنی بر جدایی کارداشیان از پیت بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیماری پوستی کیم کارداشیان

جدایی کیم کارداشیان
جدایی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان و پیت دیویدسون، ستاره‌های تلویزیونی که اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ به‌عنوان زوج دیده شدند، این هفته به‌طرز دوستانه‌ای با هم قطع رابطه کردند. یک منبع آگاه به هالیوود ریپورتر گفته دلیل جدایی این دو، بعد مسافت و ناهماهنگی برنامه‌ها بوده‌است.

کیم و پیت دیویدسون از هم جدا شده و تصمیم گرفته اند تنها دوست هم باشند، خبری که دیلی میل آن را تایید کرده است. پیت ۲۸ ساله و کیم ۴۱ ساله حدود نه ماه پیش بعد از اولین حضور دیویدسون در برنامه Saturday Night Live بود که به عنوان یک زوج در انظار عمومی ظاهر شدند.

علت طلاق ستاره هالیوود چیست؟

پیت دیویدسون کیم کارداشیان جدایی, جدایی کیم کارداشیان
پیت دیویدسون کیم کارداشیان جدایی

ظاهراً کیم کارداشیان به دلیل «عدم بلوغ و سن پایین» به رابطه اش با پیت دیویدسون پایان داده است. علاوه بر درگیری با فاصله طولانی فیزیکی در شرایطی که دیویدسون در پروژه ای در استرالیا مشغول کار است و کارداشیان در ایالات متحده ساکن است.

یک منبع نزدیک به این دو گفته است که کارداشیان «از این رابطه و شکل نحس پیت به شدت خسته است». این منبع نزدیک گفته است: «پیت ۲۸ سال دارد و کیم ۴۱ ساله است. آن ها در حال حاضر در مکان های متفاوتی به سر می برند. پیت بسیار دمدمی مزاج و بی اختیار است و از او [کیم] می خواهد که در سریع ترین زمان ممکن به نیویورک پرواز کند یا هر جایی که او هست. اما کیم چهار فرزند دارد و این کار چندان ساده نیست. او نیاز دارد که روی بچه هایش تمرکز کند».

آشنایی این دو نفر از اجرای کیم کارداشیان در SNL شروع شد و سپس اولین حضور مشترک را بر روی فرش قرمز در مهمانی شام کاخ سفید در اواخر آوریل تجربه کردند. هنوز نمایندگان این دونفر به درخواست رسانه‌ها برای توضیح درمورد وضعیت رابطه‌شان جواب نداده‌اند.

فیلم تبلیغاتی کیم کارداشیان

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جدایی کیم کارداشیان پیت دیویدسون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تصاویر لو رفته از بیماری لاعلاج کیم کارداشیان ؛ بیماری پسوریازیس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *