سریال های ترکیه ای خیانت با موضوع نامردی که توصیه نمی‌شوند [+تمام دوران]

سریال‌های ترکی به نمایش خیانت و از پشت خنجر زدن شهرت دارند؛ اگرچه اخیرا کمتر شاهد این مسئله هستیم. به معرفی بهترین سریال های ترکیه ای خیانت پرداخته‌ایم.

سریال های ترکی با موضوع خیانت

در نوشتار بهترین سریال های ترکیه ای خیانت به معرفی و بررسی برخی از درام‌های ترکی محبوب که با محوریت انتقام، خیانت و عشق هستند پرداخته شده است. این سریال‌ها که غالبا در ژانر درام هستند، جذابیت ویژه‌ای در میان مخاطبان ایرانی دارند. از نظر شما کدوم سریال ترکی خیانت خیلی واضح داره ؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های ترکی تاریخ سینما

بهترین فیلم‌های ترکی تاریخ سینما

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت

فهرست سریال های ترکی با موضوع خیانت در یک نگاه:

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
بهترین سریال های ترکیه ای خیانت

برای اطلاع از مقاله‌های جدید سایت فیگار، مرور خلاصه‌ای از نقد فیلم و سریال و آشنایی با بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها در ژانرهای مختلف، به صفحه اینستاگرام فیگار رجوع نمایید. با دنبال کردن این صفحه در قرعه کشی‌های هفتگی شرکت کنید و از پست‌های سرگرم کننده لذت ببرید:

Aldatmak

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
  • نام فارسی: فریب دادن
  • ستارگان: واحده پرچین، ارجان کسال، مصطفی اعورلو
  • کارگردان: مورات ساراچ‌اوغلو
  • ژانر: درام
  • محصول: 2022

Güzide یک قاضی برجسته و محترم دادگاه خانواده است. او زنی صادق و اصولی است که ازدواج‌های بسیاری را از نابودی نجات داده و اطمینان حاصل کرده که بسیاری از فرزندان محبتی را که شایسته آن هستند دریافت کنند و همیشه در کنار عدالت بوده است.

Tuzak

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
  • نام فارسی: تله
  • ستارگان: آکین آکین‌اوزو، بنسو سورال، رضا کوجااوغلو
  • کارگردان:آیتاچ چیچک
  • ژانر: درام
  • محصول: 2022

تله، داستان انتقام سه خواهر و برادر با نام‌های امید، ماهیر و امای را روایت می‌کند که دوران کودکی‌شان از آن‌ها گرفته‌ شده است. در دنیایی که تشخیص اینکه چه کسی خوب است و چه کسی بد، چه چیزی واقعی است و چه چیزی جعلی، این سه که با یک هدف مشترک متحد شده‌اند، متوجه می‌شوند که واقعیت آنطور که فکر می‌کردند نیست.

Yasak Elma

کدوم سریال ترکی خیانت خیلی واضح داره
کدوم سریال ترکی خیانت خیلی واضح داره
  • نام فارسی: سیب ممنوعه
  • ستارگان: ادا اجه، شوال سام
  • کارگردان: اجه اردک کوچ‌اوغلو
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • محصول: 2018-2023

در صورت عدم فرصت برای تماشای به روز سریال از شبکه جم تی وی، فایل‌های این سریال را به صورت دوبله شده از کانال تلگرام فیگار دانلود نمایید. فصل ششم این سریال به زودی از شبکه Fox Tv ترکیه منتشر خواهد شد.

سریال سیب ممنوعه که از سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد، ساختار روایتی آن پر از خیانت و تنش های خانوادگی است و مورد توجه بسیاری از مخاطبان واقع شد. موضوع پر از فتنه، اما با این حال دارای صحنه‌های طنز این سریال، بسیار مورد پسند مخاطب واقع شد.

زینب و ییلدیز دو خواهر هستند، که بسیار به یکدیگر علاقه دارند. اما رویاهای آن‌ها بسیار متفاوت است. ییلدیز و زینب در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند. وضع مالی خوبی ندارند و هر دو شاغل هستند.

زینب دختری سر به راه و عاقل است. اما ییلدیز دختری هوایی و مغرور است، که تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوهری پولدار است. زندگی ییلدیز زمانی که با اندر آرگون، ملکه جامعه ثروتمند آشنا می‌شود، تغییر می‌کند.

اندر تصمیم گرفت از Yıldız برای خلاص شدن از شر همسرش، هالیت آرگون استفاده کند. با پیشنهاد حقوق سه برابر، از ییلدیز می‌خواهد که در خانه آن‌ها کار کند. ییلدیز از شنیدن این مقدار حقوق، پر در می‌آورد.

او به عنوان خدمتکار در خانه اندر مشغول رسیدگی به مهمان‌ها است. بعد از رفتن مهمان‌ها، اندر با او صحبت می‌کند و از ییلدیز می‌خواهد که به شوهرش نزدیک شود. ییلدیز از این پیشنهاد غافلگیر می‌شود. اندر می‌خواهد با نقشه خیانت شوهرش، مال و منالش را بگیرد و از او جدا شود. اندر سومین زن هالیت است.

اندر و ییلدیز هر چه قدر هم که تمایل نداشته باشند، بالاخره راه شان به هم ختم می‌شود. هرکدام آن‌ها در مسیری که قدم گذاشتند بدل‌هایی باید می‌دادند؛ که بسیار هم دادند.

İyilik

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
محبوب ترین سریال های ترکیه ای خیانت
  • نام فارسی: خوبی
  • ستارگان: اسماعیل دمیرچی، خدیجه شندیل، سرا کوتلوبی و پریهان ساواش
  • کارگردان: مورات اوزتورک
  • ژانر: درام
  • محصول: 2022

کمپانی “Med Yapım” تهیه‌کنندگی سریال تابستانی “خوبی” را برعهده دارد. “İyilik” در ژانر درام تولید و پخش شده است. اسماعیل دمیرچی، خدیجه شندیل، سرا کوتلوبی و پریهان ساواش ستارگان این سریال هستند. متاسفانه این سریال به دلیل ریتینگ پایینی که داشت، با نمایش قسمت نهم خاتمه یافت.

ماجرای سریال در رابطه با زنی است که شوهرش، با همسایه‌شان به او خیانت می‌کند. در این سریال نیز مانند سریال “سیب ممنوعه” روایت‌های از دسیسه‌ها، فریبکاری‌ها و عشق ممنوع به نمایش گذاشته می‌شود.

همه حسرت زندگی نسلیهان داستان را می‌خورند. خود او نیز این توهم را باور کرده که زندگی بی‌عیب و نقصی دارد. اما یک روز متوجه می‌شود که مورد اعتمادترین فرد زندگی‌اش، یعنی همسرش به او خیانت می‌کند. و این خیانت مدت زمان زیادی است که درحال انجام است.

آن هم با کسی که نسلیهان او را به مانند خواهرش می‌داند. سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و حالا کاراکتر اصلی سریال باید درست و غلط زندگی‌اش را دوباره زیر سوال ببرد و معنایی دوباره به آن‌ها بدهد. شاید به این صورت بتواند دوباره سرپا ایستاده و به خاطر خودش و خانواده‌اش با این قضیه بجنگد.

Sadakatsiz

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
  • نام فارسی: بی‌صداقت
  • ستارگان: جانسو دره،‌ جانر جیندوروک، ملیس سزن
  • کارگردان: نسلیهان یشیل‌یورت
  • ژانر: درام، تریلر روان‌شناختی
  • محصول: 2020-2021

دانلود سریال ترکی صداقت سیز دوبله فارسی

آسیا یک پزشک موفق است و زندگی کاملی با همسر و پسرش دارد. اما پس از یافتن موی بلوند روی کت شوهرش، همه چیز تغییر می‌کند و او به رابطه خارج از ازدواج شوهرش پی می‌برد. جانسو دره در نقش دکتر آسیا، زندگی بسیار خوب و خوشی در کنار همسرش ولکان دارد.

حاصل ازدواج آن‌ها نیز پسری به نام علی است. دکتر آسیا یک روز برای همسرش تولد می‌گیرد؛ اما او بر روی لباس ولکان موی بلوندی را مشاهده می‌کند. آسیا بعد از این جریان نمی‌تواند اعتماد کند به همسرش و پیوسته در شک است. تا اینکه یک روز متوجه رابطه ولکان با دختری به نام درین می‌شود. درین دختر یکی از ثروتمندان شهر است. او از ولکان حامله است.

حامله بودن درین بهانه‌ایست برای عدم جدایی آن‌ها! آسیا پس از این ماجرا سختی‌های بسیاری می‌کشد و زندگی‌اش به حالت سابق باز نمی‌گردد. آن‌ها طلاق می‌گیرند. ولکان پس از طلاق، به خاطر حامله بودن درین، مجبور به ازدواج با او می‌شود؛ اما پس از مدتی متوجه می‌شود که عشق او نسبت به آسیا هنوز پابرجاست.

Medcezir

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
  • نام فارسی: جزر و مد
  • ستارگان: چاعاتای اولوسوی، سرنای ساری کایا، هازار ارگچلو، تانر اولمز، شبنم دونمز، مورات آیگن، میرای دانر
  • کارگردان: علی بیلگین
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • محصول: 2013-2015

سریال جزر و مد ماجرایی از یک جامعه ثروتمند در ترکیه است. با تمام خوشی‌ها و خیانت‌ها و سختی‌های زندگی! در این بین یامان پسری باهوش، خوش چهره و ساده از بچه محله‌های پایین شهر استانبول به نام محله توزلودره است. او در روز تولد برادرش، به اجبار او ماشین مدل بالایی را می‌دزدد و بعد با آن تصادف می‌کند.

کنعان برادر یامان، به دلیل اینکه از قبل سابقه داشت، به یک سال حبس محکوم می‌شود. اما یامان با کمک وکیلی به اسم سلیم که کارش رسیدگی به نوجوان‌های بیگناه است نجات پیدا می‌کند. سلیم تصمیم می‌گیرد که یامان را به فرزند خواندگی قبول کند.

اما طبیعتا ورود یامان به شهرک جامعه ثروتمند با روی باز استقبال نمی‌شود. در این بین ماجراهای بسیاری میان جوانان محله و یامان رخ می‌دهد. مرت پسر سلیم اصلا شباهتی به دیگر بچه‌های محل ندارد و ارتباط نزدیکی با یامان برقرار می‌کند.

در طول سریال خیانت‌های بسیاری بین زنان و مردان، روابط مادر میرای با کنعان و آقا آصف، پدر میرای و مادر مرت، اورکونچ و دختران محل و دیگر کاراکترها به نمایش گذاشته می‌شود.

Ezel

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
  • نام فارسی: ازل
  • ستارگان: کنان ایمرزالی اوغلو، جانسو دره، ییعیت اوزشنر، باریش فالای، تونسل کورتیز
  • کارگردان: اولوچ بایراکتار
  • ژانر: اکشن، درام
  • محصول: 2009-2011

ماجرای این سریال بر اساس رمان کنت مونت کریستو اثر الکساندر دوما بنا شده است. عمر با دختری بنام اِیشان دوست است. سردار، پدر اِیشان به کمک دو دوست عمر به نام‌های چنگیز و علی و به کمک خود اِیشان، وی را طعمه یک دسیسه از پیش برنامه‌ریزی شده برای سرقت از یک قمارخانه قرار داده و او با خیانت دوستانش به عنوان گناهکار راهی زندان می‌شود.

عمر طی یک حادثه آتش‌سوزی در زندان توسط دشمنانش صورتش آسیب شدید می‌بیند، اما به کمک فردی بنام رامیز و طی یک جراحی پلاستیک، چهره‌اش تغییر می‌یابد. دوستان عمر با فرض مرگ او در حادثه زندان او را به دست فراموشی می‌سپارند، غافل از اینکه عمر با چهره و نام جدید اِزَل به قصد انتقام‌گیری دوباره وارد جمع دوستانه آن‌ها می‌شود.

عمر در زندان تحت آموزش و حمایت رامیز به یک شخص قوی، کاربلد و ثروتمند تبدیل می‌شود و با افراد خود به نام‌های کامیل، شبنم و توفیق با زیرکی‌های فروان به علی و چنگیر و ایشان نزدیک می‌شود.

رامیز که در استانبول به دایی رامیز معروف است و از مافیا‌های بنام ترکیه است در این راه به عمر کمک می‌کند و عمر تا آستانه انتقام گرفتن پیش می‌رود که با آمدن بزرگ‌ترین دشمن دایی رامیز یعنی کنعان همه چیز عوض می‌شود.

Aşk-ı Memnu

بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
بهترین سریال های ترکیه ای خیانت
  • نام فارسی: عشق ممنوع
  • ستارگان: برن سات، کیوانچ تاتلی‌توع، هازال کایا
  • کارگردان: هیلال سارال
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • محصول: 2008-2010

Bihter Yöreoğlu زن جوانی است که پدرش بر اثر حمله قلبی درگذشته است. او مادرش فردوس را مقصر مرگ پدرش می‌داند. زیرا پدرش هنگامی که متوجه شد همسرش به وی خیانت کرده، دچار حمله قلبی شد.

ملیح پدر بیهتر قبل از مرگ ورشکست شده بود و مقدار زیادی بدهی داشت. علاقه فردوس به تجمل‌گرایی این بدهی را به مرور افزایش می‌دهد. او می‌خواهد برای داشتن آرامش اقتصادی، با تاجری ثروتمند به نام عدنان زیاگیل ازدواج کند.

عدنان سال‌ها پیش همسرش را از دست داده است. وی مردی ثروتمند و دارای دو فرزند است. علی رغم اینکه بیهتر از علاقه مادرش به عدنان اطلاع داشت، سعی کرد به عدنان نزدیک شود و او را عاشق خود کند. فصل اول در رابطه با بیهتر، زنی متاهل است که عاشق خواهرزاده شوهرش، بهلول شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های ترکیه ای خیانت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

محبوب ترین سریال های ترکیه ای خیانت

سوالات متداول

مشهورترین سریال ترکیه‌ای با محوریت خیانت کدام است؟

این سوال را از هر مخاطب سریال‌های ترکی که بپرسی سریال ازل، سیب ممنوعه و عشق ممنوع را می‌تواند نام ببرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *