تاریخ اکران انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 + خلاصه داستان

پاندای کونگ فو کار از انیمیشن های محبوب می باشد که طرفداران زیادی دارد. برای اطلاع از تاریخ اکران انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 همراه ما باشید.

یونیورسال تولید کونگ فو پاندا ۴ (Kung Fu Panda 4) را تأیید کرد. در ادامه همین مطلب جزئیات خبر اکران را پیگیر باشید. پاندای کونگ فو کار که یک فیلم انیمیشنی محبوب است. این فیلم توسط استودیوی DreamWorks Animation ساخته شده است و در سال 2008 منتشر شد.

داستان فیلم درباره‌ی یک پاندای بزرگ به نام پو است که رویای تبدیل شدن به یک مبارز کونگ فو را دارد، اما او در ابتدا یک کارگر رستوران نودل است. با تلاش و پشتکار، پو به عنوان پاندایی ضخیم و بزرگ، توانایی‌های فوق‌العاده‌ای در کونگ فو کسب می‌کند و باید با تهدیداتی مانند شخصیت بدی به نام تای لونگ مقابله کند.

تاریخ اکران انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

تریلر فیلم Kung Fu Panda 4

تاریخ انتشار فیلم Kung Fu Panda 4
تاریخ انتشار فیلم Kung Fu Panda 4

فیلم‌های قبلی این مجموعه تاکنون ۱.۸ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۰۸ اکران شد و نامزدی اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کرد.

در حال حاضر کارگردان قسمت چهارم «کونگ فو پاندا» انتخاب نشده است. پو در این فیلم به ماجراجویی در چین باستان ادامه می‌دهد.

چندگانه کونگ فو پاندا مانند دیگر عناوین دریم‌ورکس انیمیشن، با تولید بازی‌های ویدیویی، سریال تلویزیونی و محصولات دیگر انجامیده است. سریال اسپین‌آف کونگ فو پاندا: شوالیه اژدها (Kung Fu Panda: The Dragon Knight) با صداپیشگی بلک در نقش پو، جیمز هونگ در نقش آقای پینگ و ریتا اورا ساخته شده است.

دریم‌ورکس به تازگی فیلم آدم‌بدها (The Bad Guys) را منتشر کرده که ۲۴۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. این استودیو فیلم پرفروش غارنشین‌ها: عصر جدید (The Croods: A New Age) را نیز پاییز سال ۲۰۲۰ اکران کرد و ۲۱۶ میلیون دلار فروخت.

تاریخ اکران فیلم Kung Fu Panda 4

قسمت چهارم این چندگانه با صداپیشگی جک بلک در تاریخ 8 مارچ 2024 (١٨ اسفند ١۴٠٢) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *