انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 ؛ سری جدید پاندای کونگ فو کار در راه است

پاندای کونگ فو کار از انیمیشن های محبوب می باشد که طرفداران زیادی دارد. انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 به زودی به نمایش بینندگان در می آید.

پاندای کونگ فو کار که یک فیلم انیمیشنی محبوب است. این فیلم توسط استودیوی DreamWorks Animation ساخته شده است و در سال 2008 منتشر شد. داستان فیلم درباره‌ی یک پاندای بزرگ به نام پو است که رویای تبدیل شدن به یک مبارز کونگ فو را دارد، اما او در ابتدا یک کارگر رستوران نودل است. با تلاش و پشتکار، پو به عنوان پاندایی ضخیم و بزرگ، توانایی‌های فوق‌العاده‌ای در کونگ فو کسب می‌کند و باید با تهدیداتی مانند شخصیت بدی به نام تای لونگ مقابله کند.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

سری جدید پاندای کونگ فو کار در راه است

فیلم “پاندای کونگ فو کار” با استفاده از ترکیبی از ماجراجویی، کمدی و اکشن، موفق به جذب مخاطبان بسیاری در سراسر جهان شده است. موفقیت فیلم به اندازه‌ای بود که دو فیلم دنباله نیز با عناوین “Kung Fu Panda 2” و “Kung Fu Panda 3” ساخته شدند. این سری فیلم‌ها با حضور شخصیت‌های جذاب و داستان‌های هیجان‌انگیز، توانسته‌اند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.

تاریخ اکران انیمیشن پاندای کنگ فو کار ؛ فیلم Kung Fu Panda 4 در دست ساخت است

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4
پاندای کونگ فو کار 4

فیلم انیمیشن “پاندای کونگ فو کار” با استودیو DreamWorks Animation، در سراسر جهان طرفداران فراوانی به خود جلب کرده است. در حال حاضر، شرکت یونیورسال به طور رسمی اعلام کرده است که فیلم “Kung Fu Panda 4″ در دست ساخت است.

،”Kung Fu Panda 3” در سال 2016 به پایان سه‌گانه‌ی استودیو DreamWorks رسید و از آن پس، فیلم سینمایی جدیدی از این سری ساخته نشده است. اما در طی سال‌های گذشته، چند انیمیشن تلویزیونی از “پاندای کونگ فو کار” ساخته شده است. آخرین آن‌ها با عنوان “The Dragon Knight” اخیراً در نتفلیکس پخش شد.

تاریخ انتشار انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

فیلم انیمیشن “پاندای کونگ فو کار ۴” به طور رسمی در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد. احتمالاً با توجه به حضور جک بلک (Jack Black) در انیمیشن سریالی “The Dragon Knight” به عنوان صداپیشه شخصیت پاندا، در قسمت چهارم نیز او به عنوان صداپیشه شخصیت پاندا حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *