شوکه وار ترین خیانت ها در انیمه ناروتو ؛ 13 خیانتی که هیچ کس نمی توانست حدس بزند

خیانت‌های انیمه ناروتو بسیار شوکه آور و غیرمنتظره هستند. در ادامه با فیگار بمانید تا با بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو آشنا شوید.

افراد کافی به ناروتو اعتباری برای پیچش‌های داستانی آن نمی‌دهند. در سرتاسر انیمه، لحظات متعددی از پیشگویی عالی وجود دارد که منجر به برخی از بزرگترین افشاگری‌هایی شده که تا به حال در انیمه دیده شده است. این اغلب به شکل شخصیت‌هایی بود که به یکدیگر خیانت (بهترین خیانت ها در انیمه) می‌کردند. خیانت‌های غیرمنتظره در انیمه ناروتو یکی ار جذابیت‌های این سریال جذاب است.

این مسئله هم کاملا منطقی است زیرا شینوبی‌ها برای نفوذ و پنهان کردن اهداف واقعی خود از دشمنان خود حاضر به انجام هر کاری هستند. خیانت‌های انیمه Naruto اغلب تأثیرات عمیقی بر داستان گذاشت و طرفداران را بیشتر درگیر داستان این انیمه محبوب کرد.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

13 خیانت غیر منتظره در انیمه Naruto

شما می‌توانید فهرست بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

خیانت‌ها به همان اندازه مبارزه‌های طولانی در فرانچایز ناروتو رایج است. برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها مانند ساسکه اوچیها و اوروچیمارو به طور مکرر به دیگران خیانت کرده‌اند. بزرگ‌ترین خیانت‌ها آن‌هایی هستند که اطلاعاتی را درباره شخصیتی فاش می‌کنند اما همچنین به پیشبرد داستان یاری می‌رسانند. بدون این خیانت‌ها، داستان ناروتو به شدت متفاوت بود. پس اگر می‌خواهید با برترین خیانت ها در انیمه ناروتو آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی خیانت های غیرمنتظره در ناروتو بپردازیم.

ساسکه کارین را ترک کرد تا بمیرد

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

زمانی که ساسکه به کارین خیانت کرد، او قبلاً به کل دهکده خود خیانت کرده بود، بنابراین این خیانت نباید آنقدر برای طرفداران شوکه کننده می‌بود. با این حال، کارین به شدت به ساسکه وفادار بود. او هر کاری برای او انجام می‌داد و حتی به او اجازه داد او را گاز بگیرد تا بارها و بارها از توانایی‌های شفابخشش استفاده کند.

خیانت ساسکه به همه بینندگان نشان داد که در آن زمان، او هیچ ارزشی برای زندگی کارین قائل نبود. او فقط از کارین برای جاه طلبی‌های خود استفاده کرد. زمانی که ساسکه به دنبال دانزو رفت، به طور شوکه کننده به کارین حمله می‌کند تا بتواند به دانزو آسیب برساند.

میزوکی سعی کرد ناروتو را برای یک طومار مخفی بکشد

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

یکی از اولین خیانت‌های این انیمه خیانت میزوکی بود. او که یکی از اعضای محبوب جامعه و یکی از شینوبی‌هایی بود که مسئولیت آموزش کودکان را بر عهده داشت. اما پس از اینکه قهرمان انیمه، ناروتو یک طومار مخفی را دزدید، او ناروتو را هدف قرار داد.

ناروتو در آن زمان کودک خردسالی بود، اما میزوکی حاضر بود او را به خاطر طومار بکشد. تلاش میزوکی برای کشتن یک کودک خردسال بدون هیچ تردیدی، او را به یکی از شرورترین شرورهای مجموعه ناروتو تبدیل کرد. اگر ایروکا برای نجات جان ناروتو آنجا نبود، داستانی وجود نداشت.

حمله روستای شنی به دهکده برگ پنهان

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

در طول امتحانات چونین خصومت زیادی بین تیم‌ها وجود داشت. با این حال، انتظار نمی‌رفت خصومت بین نوجوانان مختلف به حمله به خود دهکده برگ پنهان تبدیل شود. گارا، کانکورو و تماری خواهر و برادری از دهکده شن پنهان بودند که تیم شینوبی خود را داشتند.

این سه نفر به عنوان حواس پرتی به روستا حمله کردند تا پدرشان و اوروچیمارو بتوانند نقشه خود را اجرا کنند. این نقشه برای سایر دانش‌آموزان هم سن و سالشان بسیار شگفت‌انگیز بود. البته، این سه نفر در نهایت فاش کردند که همه آنها توسط پدرشان فریب خورده‌اند و آنها به متحدان نزدیک دهکده برگ پنهان و به خصوص ناروتو و شیکامارو تبدیل می‌شوند.

فاش شدن هویت اصلی کابوتو

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

در ابتدا، به نظر می‌رسید که کابوتو فقط یک شرکت کننده دیگر در امتحانات چونین است. در طول امتحانات، او اغلب دوستانه بود و حتی به تیم 7 در دستیابی به اسکرول‌های خود در دور دوم کمک می‌کند. با این حال، همه کمک‌های او یک نما برای حفظ هویت اصلی خود بود.

در واقع، کابوتو برای اوروچیمارو کار می‌کرد تا اطلاعاتی را در مورد ساسکه جمع آوری کند. بعدها، زمانی که اوروچیمارو و دهکده شن به دهکده برگ پنهان حمله کردند، کابوتو از جنجوتسو استفاده کرد تا همه را بخواباند. کابوتو به یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه سری ناروتو است و سرانجام در پایان ناروتو شیپودن او به شخصیتی خوب تبدیل شد.

خیانت اوروچیمارو به دهکده برگ پنهان

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

برای مدتی، اوروچیمارو یک شینوبی قدرتمند در درون برگ پنهان بود. او شاگرد مورد علاقه هوکاگه سوم، هیروزن، و یکی از سه سانین افسانه‌ای بود. اما اوروچیمارو همیشه جنبه‌ای سادیستی داشت و برای افزایش قدرت خود روی کودکان و زندانیان مختلف آزمایش می‌کرد.

در نهایت هیروزن متوجه نقشه‌های شرورانه اوروچیمارو شد و او را مجبور کرد از دهکده فرار کند. از آنجایی که همه این اتفاقات قبل از داستان اصلی انیمه افتاد، خیانت او شوکه کننده نبود اما همچنان تاثیر زیادی در داستان داشت و او را به یکی از شرورهای اصلی ناروتو تبدیل کرد.

کشته شدن چهارمین کازکاگه توسط اوروچیمارو

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

قبلاً عجیب بود که دهکده شن پنهان تصمیم گرفت در خیانت به دهکده برگ پنهان با اوروچیمارو در یک تیم قرار گیرد، اما بخشی که آن را احمقانه‌تر می‌کند زمانی است که اوروچیمارو چهارمین کازکاگه، راسا را می‌کشد. خیانت اوروچیمارو به کازکاگه چهارم یکی از بزرگ ترین خیانت ها در انیمه ناروتو بود، زیرا این خیانت تاثیر زیادی روی خط داستانی این انیمه گذاشت.

دلایل اوروچیمارو برای کشتن راسا مشخص نیست، اما همین به او اجازه داد تا در طول حمله به روستای برگ پنهان، روستای شن را بهتر فریب دهد. کل این رویداد باعث پشیمانی دهکده شن از وابستگی به اوروچیمارو شد و منجر به همکاری نزدیک‌تر آنها با دهکده برگ پنهان شد.

خیانت ساسکه به اوروچیمارو

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

در طول رویدادهای اولیه شیپودن، ساسکه زیر نظر اوروچیمارو تمرین می‌کرد تا قوی‌تر شود. اوروچیمارو همیشه قصد داشت روزی جسد ساسکه را بدزدد و آن را به بدل بعدی خود تبدیل کند، اما قبل از اینکه بتواند برنامه ریزی برای این کار انجام دهد، ساسکه او را کشت و قدرتش را جذب کرد.

در آن زمان، دیدن مرگ آنتاگونیست اصلی قسمت اولیه انیمه به راحتی توسط ساسکه کاملاً تکان دهنده بود. این همچنین یکی از اولین نمایش‌های بزرگ قدرت ساسکه در این مجموعه بود. این خیانت واقعاً یکی از بهترین خیانت‌های انیمه بود که ساسکه را به عنوان یک شخصیت اصلی در خط داستانی ناروتو شیپودن معرفی کرد.

کشته شدن جیرایا توسط ناگاتو

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

در طول جنگ دوم شینوبی، جیرایا مدتی را صرف آموزش نینجوتسو به سه یتیم از دهکده باران پنهان کرد. یکی از این کودکان یتیم کودکی به نام ناگاتو بود که صاحب رینگان افسانه‌ای بود. جیرایا وابستگی زیادی به این کودکان پیدا کرد و چیزهای مختلفی را به آنها آموزش داد.

با وجود اینکه جیرایا به این یتیمان آموزش داد تا از توانایی‌های خود برای صلح استفاده کنند، جنگ سوم شینوبی و مرگ یکی از دوستانش باور ناگاتو به صلح را در هم شکست. ناگاتو مسیر تاریک‌تری را طی کرد و معتقد بود که صلح تنها از طریق درد به دست می‌آید. او سپس رهبری آکاتسوکی را بر عهده گرفت و در نهایت با نفوذ به دهکده باران پنهان با جیرایا دوباره متحد شد. این یک دیدار مجدد خوشحال کننده نبود و ناگاتو در نهایت معلم سابق خود را کشت. مرگ جیرایا یک مرگ بسیار غم انگیز بود.

قتل عام گروه اوچیها توسط ایتاچی

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو

به دلیل درگیری شدید بین قبیله اوچیها و دهکده برگ پنهان، ایتاچی مجبور شد بین قبیله خود و روستای خود یکی را انتخاب کند تا از یک کودتای بزرگ در دهکده جلوگیری کند. در نهایت، او قبیله خود را انتخاب کرد و همه اعضای قبیله خود را به استثنای ساسکه کشت.

در حالی که ایتاچی به طور کامل در انتخاب‌های خود مقصر نبود، اما هنوز هم یک لحظه تأثیرگذار در انیمه و کاتالیزور بسیاری از اقدامات بعدی ساسکه بود. علاوه بر این، برای طولانی‌ترین زمان طرفداران معتقد بودند که ایتاچی یک شرور است، در حالی که او در واقع یکی از خیرخواه‌ترین و دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های ناروتو بود.

اوبیتو نشان داد که توبی است

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بهترین خیانت در انیمه ناروتو

برای مدتی، یکی از بزرگترین رازهای ناروتو شیپودن، هویت واقعی توبی بود. رهبر پنهان آکاتسوکی با نام‌های توبی و مادارا در بسیاری از آرک‌ها شناخته می‌شد تا اینکه به طرز شگفت‌انگیزی مشخص شد که او هم‌تیمی سابق کاکاشی، اوبیتو است. در ابتدا تصور می‌شد که اوبیتو پس از انجام یک ماموریت مرده است، اما او توسط وایت زتسو نجات یافت و به مادارا آورده شد.

پس از بهبودی از مصدومیت، اوبیتو به دنبال کاکاشی و دیگر هم تیمی آنها رین رفت. اما وقتی آنها را پیدا کرد، او شاهد کشته شدن رین توسط کاکاشی بود. این امر اوبیتو را به یک شرور تبدیل کرد و او به هدفش برای استفاده از تسوکویومی بی‌نهایت برای ایجاد یک دنیای بدون جنگ توهم‌آمیز به مادارا پیوست.

خیانت ساسکه به ناروتو

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
بزرگ ترین خیانت ها در انیمه ناروتو

وقتی ناروتو و ساسکه با هم متحد شدند تا با کاگویا خداگونه بجنگند، همه چیز به صورت عالی پیش می‌رفت. با این حال، به محض اینکه آنها او را شکست دادند، ساسکه به ناروتو روی آورد. هدف اصلی ساسکه این بود که ناروتو را شکست دهد و به هوکاگه تبدیل شود تا بتواند به اهداف خود برسد.

از آنجایی که ساسکه می‌خواست به «هوکاگه واقعی» تبدیل شود، جایی که او مسئول تصمیم‌گیری تمام تصمیم‌های جهان باشد، نیاز به کشتن ناروتو را احساس کرد زیرا او تنها کسی بود که می‌توانست نقشه‌های او را زیر و رو کند. این خیانت ناگهانی باعث می شود که ساسکه و ناروتو آخرین مبارزه بزرگ را با هم داشته باشند.

خیانت بلک زتسو به مادارا

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
برترین خیانت ها در انیمه ناروتو

در طول آرک‌های پایانی، به نظر می‌رسید که مادارا آنتاگونیست نهایی ناروتو خواهد بود. به نظر می‌رسید که همه چیز برای این درست باشد، زیرا مادارا تسوکویومی بی‌نهایت را به راه انداخته بود و اساساً به یک خدا تبدیل شده بود. شکست ناپذیری مادارا باعث شد تا همه این مسئله را باور کنند.

با این حال، در حالی که مادارا از پیروزی خود می‌بالید، بلک زتسو از پشت به او خنجر زد. سپس بلک زتسو فاش کرد که او از مادارا برای احیای کاگویا اوتسوتسوکی استفاده کرد و مادارا را به کاگویا تبدیل می‌کند. سپس کاگویا به آنتاگونیست نبرد نهایی تبدیل شد.

فرار ساسکه از دهکده برگ پنهان

بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو
خیانت های غیرمنتظره در ناروتو

در حالی که ترک ساسکه از دهکده برگ پنهان برای پیوستن به اوروچیمارو غافلگیرکننده‌ترین رویداد این انیمه نبود، اما مطمئناً یکی از احساسی‌ترین و دراماتیک‌ترین رویدادهای داستان ناروتو است. خیانت ساسکه به دهکده برگ پنهان بهترین خیانت در انیمه ناروتو بود.

ترک ساسکه منجر به نبردی همه جانبه بین ناروتو و ساسوکه شد که در آینده بر هر دوی آنها تأثیر زیادی گذاشت. برای ساسکه، ترک دهکده نشانه آن بود که در تلاش او برای انتقام برگشتی وجود ندارد. به ناروتو، این بدان معنا بود که او به اندازه کافی قوی نیست که بتواند کسانی را که به آنها اهمیت می‌دهد نجات دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین خیانت ها در انیمه ناروتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *