بهترین معلم های انیمه ناروتو ؛ با محبوب ترین معلم ها آشنا شوید

انیمه محبوب ناروتو دارای برخی شخصیت‌های قدرتمند است که معلم‌های بسیار خوبی نیز هستند. با فیگار بمانید تا با بهترین معلم های انیمه ناروتو آشنا شوید.

برای بسیاری از طرفداران، ناروتو مجموعه شماره یک آنها است و چیزهای زیادی وجود دارد که آن را از سایر انیمه‌های شونن (بهترین انیمه های شونن با شخصیت اصلی زن) جدا می‌کند. این انیمه دارای شخصیت‌های شگفت انگیزی است که به دلایل مختلف قادر به برجسته شدن هستند.

این انیمه پر از نینجاهای فوق العاده قوی (قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی) است که می‌توانند ملت‌ها و حتی سیارات را به تنهایی نابود کنند. این نینجاها در ابتدا قوی نبودند و برای رسیدن به پتانسیل کامل خود به راهنمایی مناسب نیاز داشتند. برای این منظور بسیار مهم بود که آنها توسط افراد مناسب آموزش ببینند. چیزی که در بین تمام نینجاهای بزرگ در نمایش رایج بود این بود که همه آنها معلمان عالی داشتند که برای راهنمایی آنها در طول زندگی خود حضور داشتند و ارزش‌های بسیار مهمی را در آنها القا کردند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین معلم های انیمه ناروتو

با محبوب ترین معلم ها آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین معلم های انیمه ناروتو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

نقش معلم فقط به قوی کردن دانش آموزان ختم نمی‌شود، بلکه این معلم‌ها به آنها کمک می‌کنند تا افراد بهتری شوند که به همان اندازه مهم است. در طول کل مجموعه ناروتو، طرفداران می‌توانستند ببینند که یک معلم چقدر برای باز کردن پتانسیل یک شخصیت بسیار مهم است. پس اگر می‌خواهید با بهترین معلم انیمه ناروتو آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین معلم های انیمه Naruto بپردازیم.

Might Guy

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

مایت گای قطعا یکی از بهترین شخصیت‌های ناروتو (10 شخصیت قدرتمند زن ناروتو) است. گای در کودکی هیچ نوع استعدادی نداشت و آینده‌اش بسیار تیره به نظر می‌رسید. با این حال، پدرش حاضر به تسلیم شدن او نشد و او به طور مداوم سعی کرد روحیه گای را بالا ببرد. پدرش همیشه با او صحبت می‌کرد و از بسیاری جهات بر آموزه‌های گای به عنوان یک نینجا تأثیر گذاشت.

مایت گای وقتی راک لی را به عنوان شاگردش پذیرفت، نشان داد که چه معلم فوق‌العاده‌ای بود. لی نمی‌توانست از هیچ نوع نینجوتسویی استفاده کند، اما گای تسلیم نشد و با شاگردش سخت کار کرد تا به او کمک کند تا یک نینجا شود. نیازی به گفتن نیست که بدون گای، تماشاگران هرگز این فرصت را نداشتند که نینجا جوان خوبی مانند راک لی را ببینند.

Sasuke Uchiha

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

ساسکه اوچیها یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال محبوب است. او دوران کودکی بسیار نگران کننده‌ای داشت که عمیقاً بر تفکر او تأثیر گذاشت. او در مقطعی برای به دست آوردن قدرت بیشتر روستا خود را ترک کرد. تلاش زیادی از ناروتو لازم بود تا ساسکه دوباره به حالت عادی خود بازگردد.

ساسکه فقط در Boruto: Naruto Next Generations یک معلم شد. ساسکه از تجربیات خود برای آموزش به بوروتو در مورد چیزهایی استفاده کرد که یک نینجا را از افراد دیگر متفاوت می‌کند. زمانی که او با بوروتو سپری کرد به این نینجا جوان کمک کرد تا از شکست‌های خود عبور کند و برای اهدافش بجنگد.

Naruto Uzumaki

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

ناروتو اوزوماکی هفتمین هوکاگه روستای برگ پنهان است. او زندگی بسیار سختی داشت زیرا هر دو والدینش در جریان حمله روباه نه دم جان باختند. با این حال، ناروتو هرگز اجازه نداد مشکلاتش بر او مسلط شود و همیشه به هدف خود برای تبدیل شدن به هوکاگه وفادار ماند.

در طول Naruto و دنباله آن، Boruto: Naruto Next Generations، او افرادی مانند کونوهامارو و کاواکی را زیر بال خود گرفت. هر دوی آنها نه تنها اصول اولیه نینجوتسو را آموخته‌اند، بلکه درس‌های زندگی ارزشمندی را از بدون شک بزرگترین نینجای تمام دوران به دست آورده‌اند.

Iruka Umino

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

ایروکا ممکن است قوی‌ترین نینجا این انیمه نباشد یا جوتسوی پر زرق و برقی نداشته باشد، اما او هنوز هم یکی از محبوب ترین معلم های انیمه ناروتو محسوب می‌شود. دلیل موفقیت او به عنوان معلم در مهربانی او نهفته است. تبدیل یک نینجا به یک ماشین کشتار بی رحم بسیار آسان می‌باشد، اما همه نمی‌توانند یک نینجا را به یک انسان شگفت انگیز تبدیل کنند.

ایروکا اولین کسی بود که ناروتو را به عنوان یک نینجا با شکوه پذیرفت. این حادثه زندگی ناروتو را برای همیشه تغییر داد و به او کمک کرد تا تبدیل به بزرگترین هوکاگه‌ای شود که روستا برگ پنهان تا به حال دیده است. تأثیر ایروکا بر زندگی ناروتو آنقدر زیاد بود که ناروتو از او خواست تا به عنوان پدرش در مراسم ازدواجش شرکت کند. این نشان می‌دهد که ایروکا چقدر معلم بزرگ و تاثیرگذاری برای ناروتو بود.

Jiraiya

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

جیرایا یکی از اعضای سه سانین افسانه‌ای بود و به عنوان یکی از بزرگترین نینجاهایی که روستای برگ پنهان تا به حال تولید کرده بود شناخته می‌شد. استعداد او توسط همه در برگ پنهان تایید شده بود و بارها به او سِمَت هوکاگه پیشنهاد شد، اما او هر بار این پیشنهادها را رد کرد.

جیرایا در طول عمر خود ناگاتو، کونان، یاهیکو، میناتو و ناروتو را راهنمایی کرد. او چیزهای زیادی به آنها یاد داد، اما هرگز برای مدت طولانی در کنار آنها نماند تا صعود آنها را ببیند. زمانی که او ناروتو را آموزش می‌داد، جیرایا فقط نحوه استفاده از راسنگان را به او یاد داد که بسیار ضعیف بود. جیرایا همچنین می‌توانست استفاده از حالت Sage را به ناروتو آموزش دهد که کمک بزرگی به او می‌کرد. او قطعا یکی از محبوب ترین معلم های انیمه Naruto است.

Tsunade Senju

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

سوناده پنجمین هوکاگه روستای برگ پنهان و یکی از بهترین کونویچی‌های ناروتو در تمام دوران است. پس از از دست دادن ناواکی و دَن، سوناده فوبیای خون پیدا کرد و مدتی طول کشید تا او از این ضربه روحی بهبود یابد، اما در نهایت، او توانست بر آن غلبه کند.

هنگامی که او به روستای برگ پنهان بازگشت، سوناده لقب پنجمین هوکاگه را گرفت. در این زمان بود که او شروع به آموزش ساکورا کرد. در زمان شروع چهارمین جنگ بزرگ نینجا، ساکورا از معلم خود پیشی گرفت و تبدیل به یکی از قوی‌ترین نینجاهای جهان شد.

Orochimaru

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

اوروچیمارو به عنوان یک شرور بسیار شیطانی در قسمت اول معرفی شد، اما با ادامه سریال، شخصیت او کمی تغییر کرد. اعتبار او به عنوان یک معلم اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما او یک معلم عالی است. او توانست ساسکه را متقاعد کند که روستا برگ پنهان را ترک کند تا قدرت بیشتری به دست آورد.

پس از رفتن ساسکه به اوروچیمارو، او در به دست آوردن قدرت زیادی موفق بود، که این امر زمانی آشکار شد که او با افرادی مانند دِیدارا و ایتاچی اوچیها مبارزه کرد. تحت تعلیم اوروچیمارو، کابوتو توانست بیشتر در مورد انواع جوتسوها بیاموزد، که او را قادر ساخت تا به اوبیتو برای شروع چهارمین جنگ بزرگ نینجا کمک کند.

Tobirama Senju

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

توبیراما سنجو پس از مرگ برادر بزرگترش به عنوان دومین هوکاگه برگ پنهان شناخته شد. او نابغه‌ای بود که چندین جوتسو قوی خلق کرد و بیشتر آن‌ها را ممنوع می‌دانستند زیرا اگر به دست افراد اشتباه بیفتند بسیار خطرناک بودند.

توبیراما معلم هیروزن ساروتوبی بود، که در ادامه به طولانی‌ترین هوکاگه در تاریخ روستای برگ پنهان تبدیل شد. این آموزش همچنین به هیروزن کمک کرد تا به پتانسیل خود دست یابد، که به نوبه خود به او اجازه داد تا تبدیل به یکی از قدرتمندترین کاگه‌ها در تمام دوران شود.

Minato Namikaze

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

میناتو نامیکاز به عنوان “فلش زرد برگ پنهان” شناخته می‌شد. او این نام را به دلیل جوتسوی قدرتمند تلپورت خود به دست آورد. میناتو با این جوتسو توانست به تنهایی با جوخه‌های نینجاهای دشمن روبرو شود. او همچنین نقش کلیدی در پیروزی برگ پنهان در سومین جنگ بزرگ نینجا ایفا کرد. میناتو قطعا یکی از محبوب ترین معلم های انیمه ناروتو است.

میناتو اوبیتو، رین و کاکاشی را آموزش داد. با وجود جنایات فجیع اوبیتو، میناتو توانست او را ببخشد و حتی باعث شد تا کاکاشی بهترین دوستش را نکشد. علاوه بر این، نفوذ میناتو به کاکاشی کمک کرد تا معنای کار گروهی و دیگر ویژگی‌های اساسی نینجا بودن را درک کند. حضور میناتو در فهرست بهترین معلم های انیمه Naruto یک اولویت برای ما بود.

Hiruzen Sarutobi

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

هیروزن ساروتوبی به عنوان هوکاگه سوم برگ پنهان خدمت کرد. او توسط هوکاگه اول و دوم آموزش دیده بود، و علیرغم اینکه هیچ Kekkei Genkai خاصی نداشت، هیروزن در نهایت از هر دوی آنها پیشی گرفت. هیروزن لقب “خدای شینوبی” و “پروفسور” را به دست آورد که به دلیل توانایی او در استفاده از انواع جوتسوها بود.

او جیرایا، اوروچیمارو و سوناده را آموزش داد. هر سه آنها به نینجاهای بسیار قدرتمندی تبدیل شدند و نام خود را برای همیشه در کتاب‌های تاریخ ثبت کردند. هیروزن همچنین اولین کسی بود که آزمون زنگ را اختراع کرد و به دانش آموزانش اهمیت کار تیمی و هماهنگی را آموزش داد.

Kakashi Hatake

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم های انیمه ناروتو

پس از دستاوردهایش در چهارمین جنگ بزرگ نینجا، کاکاشی به عنوان ششمین هوکاگه انتخاب شد. حتی پس از از دست دادن شارینگان خود، کاکاشی همچنان یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های سریال به حساب می‌آید. کاکاشی قبل از اینکه هوکاگه شود به عنوان رهبر تیم 7 انتخاب شده بود.

تیم 7 متشکل از ناروتو، ساسکه و ساکورا بود. ناروتو و ساسکه به قوی‌ترین نینجاهای تاریخ تبدیل شدند، در حالی که ساکورا در حال حاضر قدرتمندترین کونویچی زنده است. کاکاشی به ساسکه نحوه استفاده از چیدوری را آموزش داد که به یکی از حمله‌های  اصلی او تبدیل شد. بعداً او همچنین به ناروتو کمک کرد تا راسنشوریکن را بسازد که یکی از قوی‌ترین تکنیک‌ها در کل مجموعه است. کاکاشی نه تنها یکی از بهترین معلمان ناروتو بلکه یکی از محبوب ترین معلم های انیمه Naruto می‌باشد.

Hagoromo Otsutsuki

بهترین معلم های انیمه ناروتو
بهترین معلم انیمه ناروتو

The Sage of Six Paths، هاگورومو اوتسوتسوکی به طور کلی به عنوان قدرتمندترین شخصیت این انیمه در نظر گرفته می‌شود. هاگورومو علیه مادرش شورش کرد و با کمک برادرش او را شکست داد. پس از زندانی کردن او در ماه، هاگورومو قدرت ده دم را به دست آورد که او را حتی قوی‌تر کرد.

هاگورومو علیرغم اینکه بسیار قوی بود، فرد متکبری نبود و در واقع می‌خواست با قدرت خود به مردم جهان کمک کند. علاوه بر این، هاگورومو ایندرا و آسورا را که دو پسر او بودند، بزرگ کرد و تحت سرپرستی او، آنها به طرز فجیعی قدرتمند شدند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین معلم های انیمه ناروتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *