بیوگرافی بازیگران سریال محکوم + [زمان پخش فصل 2 سریال Mahkum]

همزمان با آغاز فیلمبرداری فصل جدید سریال ترکی Mahkum، بیوگرافی بازیگران سریال محکوم و زمان پخش فصل 2 سریال محکوم مشخص شد.

فیلمبرداری فصل جدید سریال محکوم از سه‌شنبه، یک شهریور آغاز می‌شود. فصل یک این سریال که در ژانر اکشن و درام است، متشکل از 24 قسمت بود. محکوم سریالی در ژانر اکشن و درام است که به خوبی توانسته خود را در دل بینندگان و منتقدین جا کند. کارگردان این سریال ولکان کوجاتورک (Volkan Kocatürk) است و بازیگرانی چون اونور تونا، اسماعیل حاجی‌اوغلو و سرای کایا در آن بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی محکوم از شبکه ام بی سی پرشیا

بیوگرافی بازیگران سریال محکوم

بازیگران جدید سریال محکوم
زمان پخش سریال محکوم

گوکچه ایوب اوغلو، صدا تورکمن، نازلی بولوم، اردال کوچوک کومورجو، مهمت بوزدوغان، مینه کیلیچ، سارپ آیدین اوغلو و جم سوکوت، به جمع بازیگران این سریال پیوستند. این سریال با بازی انور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو، ملیکه ایپک یالوا و هایال کوسه اوغلو، به زودی از کانال FOX پخش می‌شود.

فیرات وکیل مدافع موفقی است که دچار فراموشی شده و به اتهام قتل همسر و دخترش در زندان به سر می‌برد. او تلاش می‌کند تا بیگناهی خود را ثابت کند. این سریال در واقع اقتباسی از سریال کره‌ای Innocent Defendant محصول سال ۲۰۱۷ است.

آخرین خاطره فیرات مربوط به شب جشن تولد دخترش است. در عین ناباوری وی درمی‌یابد که به جرم قتل دختر و همسرش محکوم به حبس ابد شده است. اما آیا این قضیه حقیقت دارد؟ دادستان ما چاره‌ای ندارد جز اینکه از زندان فرار کند و خود به دنبال کشف حقیقت باشد. او در این مسیر بار دیگر باید با پرونده یساری‌ها، که آخرین پرونده او به عنوان دادستان بود، روبرو شود.

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی Mahkum

بازیگران جدید سریال محکوم
زمان پخش فصل 2 سریال محکوم
  • نام فارسی: محکوم
  • کارگردان:
    • Volkan Kocatürk
    • Özgür Sevimli
  • ستارگان: انور تونا، اسماعیل حاجی اوغلو، ملیکه ایپک یالوا
  • شبکه: FOX
  • زمان پخش سریال محکوم: به زودی با آغاز فصل پاییز
  • روز پخش سریال ترکی محکوم: پنجشنبه‌ها ساعت 21:30

انور تونا

بیوگرافی بازیگران سریال محکوم
بیوگرافی بازیگران سریال محکوم

انور تونا (به ترکی استانبولی:Onur Tuna) زاده ۲ ژوئیهٔ ۱۹۸۵ بازیگر تلویزیون اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد از دانشگاه ایلول می‌باشد، از تلویزیون شروع کرد، حالا خارج از شهر در جنگل زندگی می‌کند و برای دل خود گاهی می‌خواند.

اونور در شهر چاناکاله ترکیه به دنیا آمده است، مادرش از مهاجرین شهر تسالونیکی یونان که بازنشسته اداره ثبت املاک ترکیه می‌باشد. بعد از پایان تحصیلات راهنمایی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته موسیقی کلاسیک مشغول به تحصیل شد سپس گیتار را به عنوان ساز تخصصی فرا گرفت.

در کنار موسیقی به کلاس‌های بازیگری مرکز هنری ازمیر رفت سپس بصورت خصوصی دوره‌هایی را شامل روش و مهارت بازی در جلوی دوربین را گذراند. او که سال‌ها در رشته‌های والیبال و بسکتبال حضور داشت به خاطر فیزیک مناسب بدنی و چهره‌اش به مدت 4 سال در عرصه مدلینگ فعالیت نیمه حرفه‌ای داشت.

اسماعیل حاجی اوغلو

بیوگرافی بازیگران سریال محکوم
بیوگرافی بازیگران سریال محکوم

اسماعیل حاجی اوغلو (زاده 30 نوامبر 1985) بازیگر ترک و پسر مهمت حاجی اوغلو مربی تیم ملی فوتبال زیر 18 سال ترکیه و برادر کاردلن حاجی اوغلو بازیگر است. از ابتدای کار خود، از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خود یاد می‌شود.

خانواده پدری او ترک تبار هستند که از بلغارستان مهاجرت کرده اند. بازیگری را از کلاس پنجم ابتدایی با بازی در یک نمایش آغاز کرد. در مرکز هنری Müjdat Gezen تئاتر خوانده است. اسماعیل دو فصل در آنجا درگیر نمایش‌های تئاتر بود. در تئاتر خصوصی آیدغان تامر و اردال دومان و سپس در تئاتر جوانان استانبول بازی کرد.

زمانی که در مرکز هنری Müjdat Gezen مشغول به تحصیل بود، شروع به دوبله تبلیغات کرد. او در حین بازی در «بیر استانبول ماسالی» موفق به کسب دپارتمان تئاتر در کنسرواتوار دولتی دانشگاه معمار سینان شد اما پس از آن دانشگاه را رها کرد. او در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب ظاهر شده است.

ملیکه ایپک یالوا

بازیگران سریال محکوم
بازیگران سریال محکوم

ملیکه ایپک یالووا (Melike Ipek Yalova) در تاریخ 1 ژوئن 1984 در آنکارا – ترکیه متولد شده است. او دختر وزیر امور خارجه سابق ترکیه (یوکسل یالووا) ، یکی از سیاستمداران ثروتمند ترکیه هست. او دوره های مختلفی رو در ایتالیا و آمریکا تنها زندگی کرده و تک فرزند هست.

ملیکه قبل از شروع بازیگری ، در رشته سیاست های بین المللی و مدیریت بحران تحصیل کرده است. او همچنین به دنیای مد و فشن نیز علاقه مند هست و سبک و استایل مورد علاقه خودشون رو در وبلاگ شخصی که داره به اشتراک میگذاره. او دارای چهره ای زیبا و جذاب با چشم هایی به رنگ مشکی و موهای قهوه ای هست و قد ملیکه ایپک یالووا چیزی در حدود 156 سانتی متر هست.

ملیکه یالووا کاملا اتفاقی وارد دنیای بازیگری شده و بعد از آشنایی با یکی از عوال فیلمبرداری فیلم و سریال ترکیه ای، به او پیشنهاد بازیگری داده میشه. ملیکه بازیگری رو با بازی در سریال حریم سلطان و در نقش پرنسس ایزابلا شروع کرد و به دلیل تسلطی که به زبان ایتالیایی داشت، در این سریال نیز به زبان ایتالیایی صحبت می کرد.

مطالب مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *