تریلر فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari

به تازگی تریلر فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari منتشر شد. در ادامه می‌توانید تیزر فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari را ببینید.

حساب رسمی توییتر برای انیمیشن تلویزیونی Malevolent Spirits: Mononogatari ویدیوی تبلیغاتی فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari را در روز پنجشنبه منتشر کرد. این ویدئو آهنگ اصلی “Dare ga Tame” (برای چه کسی) توسط Megatera Zero و آهنگ تم پایانی “Private Room” از Azusa Tadokoro را نشان می‌دهد. تاریخ انتشار فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari در ماه جولای است.

تریلر فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari

تریلر فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari
تاریخ انتشار فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari

اکانت و تریلر همچنین نشان داد که یوکو هیکاسا نقش Karakasa no Tsukumogami را بازی خواهد کرد، یک حضور مرموز که منبع زندگی برای Tsukumogami است. Ryuichi Kimura کارگردانی سریال را در BN Pictures بر عهده دارد. Keiichiro Ōchi آهنگسازی سریال را بر عهده دارد.

شیوری فوجیساوا در حال طراحی شخصیت ها است. جان کاندا و XELIK در حال ساخت موسیقی هستند. ARCANA PROJECT آهنگ تم ابتدایی “Koigoromo” را اجرا می کند و TRUE آهنگ پایانی “rebind” را اجرا می کند.

تیزر فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari

در ادامه می‌توانید ویدیوی تبلیغاتی فصل دوم Malevolent Spirits: Mononogatari را در یوتیوب مشاهده کنید:


بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *