جفری دین مورگان به بازیگران فصل چهارم The Boys پیوست ؛ او چه نقشی خواهد داشت؟

فصل چهارم سریال محبوب The Boys رسماً در دست ساخت قرار دارد و اکنون بازیگر سریال مردگان متحرک، جفری دین مورگان به بازیگران فصل چهارم The Boys پیوست .

با پیوستن جفوری دین مورگان به سریال ابرقهرمانی محبوب آمازون پرایم، لیست بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Boys درحال افزایش است. سریال The Boys توسط اریک کریپکی، خالق سوپرنچرال، و براساس رمان‌های گرافیکی گارت انیس و داریک رابرتسون به همین نام ساخته شده است. این سریال در جهانی مملو از ابرقهرمانان فاسد است.

جفری دین مورگان به بازیگران فصل چهارم The Boys پیوست

  • او چه نقشی خواهد داشت؟
جفری دین مورگان به بازیگران فصل چهارم The Boys پیوست
جفری دین مورگان به بازیگران سریال The Boys پیوست

کارل اربن در کنار جک کواید، آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت، جسی تی آشر، چیس کرافورد، لاز آلونسو، تومر کاپون، کارن فوکوهارا و ناتان میچل، گروه بازیگران اصلی سریال The Boys هستند. در فصل سوم، همرمان با پیشروی و عمیق‌تر شدن داستان، جنسن آکلز بازیگر جدید سریال بود. اما حالا طبق گزارشات، جفری مورگان به بازیگران فصل چهارم The Boys پیوست .

با شروع فیلمبرداری فصل بعدی، حساب رسمی توییتر The Boys اعلام کرد که جفری دین مورگان به بازیگران سریال The Boys پیوست . هرچند که هرگونه اطلاعات بیشتر، درحال حاضر محرمانه مانده است.

در ادامه می‌توانید متن حساب توییتر The Boys برای اعلام اضافه شدن جفری دین مورگان به فصل چهارم The Boys را ببنید:

جفری دین مورگان به بازیگران فصل چهارم The Boys پیوست
جفری مورگان به بازیگران فصل چهارم The Boys پیوست

ترجمه: خوشحالم که به جفری دین مورگان برای ورود به فصل چهارم The Boys خوش‌آمد می‌گویم. با این حال نمی‌توانم تایید کنم که او یک لباس ابرقهرمانی خواهد پوشید یا خیر.

احتمالاً اعلام انتخاب بازیگران سوپرنچرال برای بازیگری در The Boys، نه برای طرفداران تعجب آور باشد و نه برای خود بازیگران. چرا که کریپکی و مورگان در گذشته بارها برای پیوستن او به این سریال صحبت کرده بودند. حتی لازم به ذکر است که جفری مورگان در ابتدا قرار بود تا در فصل سوم سریال The Boys حضور داشته باشد اما به دلیل برنامه کاری شلوغش این اتفاق صورت نگرفت.

همچنین با وجود وظایف او در قبال دیگر پروژه‌های مربوط به سریال مردگان متحرک، می‌توانیم پیشبینی کنیم که نقش جفری مورگان در سریال The Boys کمی کوتاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *