نسخه طولانی تر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست دوباره اکران خواهد شد [+خلاصه داستان]

اکنون پس از حدود یک سال از اکران اولیه فیلم Spider Man No Way Home، نسخه طولانی تر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست دوباره اکران خواهد شد .

هنگامی که نسخه بلوری فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست عرضه شد، در ابتدا قرار بود تا حدود 20 دقیقه از سکانس‌های حذف شده فیلم در این نسخه وجود دشته باشند. اما پس از عرضه دیسک بلوری، خبری از از این محتوای اضافه نبود. خیلی زود شایعات اکران مجدد فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست به وجود آمدند.

نسخه طولانی تر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست دوباره اکران خواهد شد

  • محتوای اضافه فیلم Spider-Man: No Way Home: The More Fun Stuff Version چیست؟
نسخه طولانی تر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
اکران مجدد فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

زمان زیادی نگذشت تا سونی رسماً اکران مجدد فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست را تایید کرد. آن‌ها اعلام کردند که این نسخه از فیلم در اواخر تابستان باری دیگر در سینماهای سراسر جهان‌ با سکانس‌هایی جدید اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است که نسخه طولانی تر Spider Man No Way Home رسماً با عنوان Spider-Man: No Way Home: The More Fun Stuff Version اکران خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که محتوای اضافه این فیلم تنها 11 دقیقه خواهد بود و نباید انتظار فیلمی جدید و کامل را داشته باشید.

در ادامه می‌تواند پوستر رسمی  نسخه طولانی فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست را مشاهده نمایید:

نسخه طولانی تر مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
پوستر نسخه طولانی تر Spider Man No Way Home

درحال حاضر اطلاعاتی از انتشار نسخه طولانی تر Spider Man No Way Home به صورت دیجیتال یا فیزیکی وجود ندارد. با این حال می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این نسخه مدتی پس از اکرانس سینمایی، به صورت دیجیتال و یا فیزیکی نیز منتشر شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *