از حذف پشه تا حرف های ممیزی شاباش +[ویدیویی از شاباش: چشمش روی زنم بود]

بعد از شایعه حذف پشه از برنامه مهمونی، حرف های ممیزی شاباش خبرساز شد. دیالوگ‌هایی که کاراکتر شاباش در قسمت 24 این برنامه بیان کرد، به ظاهر ممیزی می‌آیند.

در قسمت بیست و چهارم برنامه مهمونی، در پارتی که شاباش و طهماسب قبل از خواب با یکدیگر درد و دل می‌کنند، شاباش حرف‌هایی ممیزی در رابطه با همسر خود می‌زند. در ادامه همراه ما باشید.

دانلود قسمت 25 مهمونی + [دانلود برنامه ایرج طهماسب با کیفیت های مختلف]

از حذف پشه تا حرف های ممیزی شاباش

از حذف پشه تا حرف های ممیزی شاباش +[ویدیویی از شاباش: چشمش روی زنم بود]

کاراکتر شاباش و کاراکتر دی‌جی، به ترتیب با صداپیشگی هوتن شکیبا و سهیل مستجابیان، در برنامه جدید ایرج طهماسب با نام مهمونی حضور دارند.

حرف های ممیزی شاباش در قسمت 24 مهمونی:

در سنین میانسالی، من ازدواج کرده بودم،‌ دی‌جی هم ازدواج کرده بود. من یک زن آبی گرفته بودم، دی‌جی زن صورتی! بعد این همش… اع، حالا اینجاشو بعدا براتون توضیح میدم!

شاباش کیست

کاراکتر شاباش و کاراکتر دی‌جی، به ترتیب با صداپیشگی هوتن شکیبا و سهیل مستجابیان، در برنامه جدید ایرج طهماسب با نام مهمونی حضور دارند. این دو کاراکتر اعضای گروه موسیقی بی‌بند و بار هستند که در تالارهای عروسی می‌نوازند.

اما در پی پیشرفت در موسیقی، به خانه جدید طهماسب که در جوار یک تالار عروسی است آمدند و آنجا ساکن شدند. با ورود هر میهمان، شاباش و دی‌جی آهنگی را به عنوان خوش‌آمد گویی تقدیم میهمانان می‌کنند.

شاباش بدون میکروفنش صحبت نمی‌کند، انگلیسی بلد نیست و خود را در جایگاه بالایی می‌بیند. دی‌جی انگلیسی صحبت کردن را دوست دارد و در پی قرارداد بستن با یک فرد مشهور است، تا بتواند پیشرفت کند. او شیرازی است و لهجه شیرینی دارد.

ویدیوی قسمتی از دیالوگ های ممیزی شاباش و ایرج طهماسب را تماشا کنید:

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *