از دست ندهید: دعوای جنجالی بچه مهمونی با کلاه قرمزی در برنامه مهمونی! [+فیلم]

فیلم منتشر شده از دعوای بچه مهمونی با کلاه قرمزی و دوئل این دو شخصیت عروسکی بر سر ساندویچ ماکارونی. این ویدئو باعث شده است نا به شدت در خبرگزاری‌ها پربازدید شود. در ادامه با ما همراه بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

بچه نماد یک کودک کار است. کودکی که باید با گل‌فروشی در خیابان‌ها درآمد خودش را کسب کند و مخاطب هم اطلاع دقیقی از گذشته او پیدا نمی‌کند. نمادهای بسیاری در شخصیت بچه وجود دارد که او را یک کودک کار معرفی می‌کند. بچه یک گل‌فروش خیابانی است که شغل بیشتر کودکان کار است و به ساندویچ ماکارونی علاقه شدیدی دارد که قوت غالب کودکان طبقه کارگر در ایران است.

دعوای بچه مهمونی با کلاه قرمزی

کلاه قرمزی در مهمونی

این ویدیو از ساخته‌های هواداران این دو کارکتر محبوب است. دو شخصیت عروسکی جذاب که اولی در خاطر بسیاری از افراد است و دومی در حال خاطره سازی. در مهمونی، شاباش، دی جی، کَته‌خانم، قیمه‌خانم، مگسی به نام خوشگل بابا، پسربچه‌ای شیرین که گاه زبانش تند می‌شود و جلوی تالارعروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای با نام دوست مگسی و…. حضور دارند.

در «مهمونی» هم اتفاق‌های متفاوت و جذابی رخ می‌دهد و آقای طهماسب حالا بعد از دورانی که کرونا شرایط جهان را تغییر داده باز با مخاطبانش صحبت می‌کند.


فیلم دعوای بچه با کلاه قرمزی

مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز ۱۴۰۱ از رسانه اینترنتی نماوا پخش شد. در قسمت جدید این برنامه حضور کلا قرمزی در کنار بچه مهمونی و دعوای بین انها باعث دردسر برای آقای مجری می شود.

فیلم دعوای بچه مهمونی با کلاه قرمزی بر سر ساندویچ ماکارونی را در ادامه تماشا کنید:

هر کدام از عروسک‌های برنامه مهمونی جذابیت‌های خاصی را میزبانی می‌کنند و فضای منحصر به فردی را برای خود رقم زده‌اند. بنابراین دوست‌داشتن هر کدام از آن‌ها جذابیت‌هایی دارد. از سوی دیگر، هر کدام از این عروسک‌ها نماینده قشری از جامعه هستند.

به عبارت دیگر، ایرج طهماسب در برنامه مهمونی از اقشار گوناگون جامعه یاری گرفته و با ارائه تصویری از هر کدام از آن‌ها در کالبد هر یک از عروسک‌هایش برنامه‌ای را تولید کرده که نه‌تنها برای کودکان جذاب به نظر می‌رسد بلکه برای بزرگسالان هم جذابیت‌هایی دارد.


⇐اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *