ماه عسل لاکچری نفیسه روشن با آقای وزیر ؛ سفر های عیونی نفیسه روشن[+عکس]

ماه عسل لاکچری نفیسه روشن با آقای وزیر باعث ایجاد حواشی زیادی میان هواداران او شد. در ادامه با تصویر ماه عسل لاکچری نفیسه روشن همراه فیگار باشید.

نفیسه روشن با انتشار استوری جدید در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد. نفیسه روشن تصاویر زیادی از مسافرت های خود منتشر میکند و باعث ایجاد حواشی زیادی میشود.

ماه عسل لاکچری نفیسه روشن با آقای وزیر

  • مسافرت جنجالی نفیسه روشن
تفریح لاکچری نفیسه روشن
تفریح لاکچری نفیسه روشن

نفیسه روشن، بازیگر پرحاشیه این روزهای در فضای مجازی است. جنجال طلاق نفیسه روشن هنوز تمام نشده بود که فحاشی او به کاربران در اینستاگرام حاشیه هایی به راه اندخت.

نفیسه روشن با خبر ازدواج دومش در کربلا بار دیگر حرف و حدیث هایی را در فضای مجازی ایجاد کرد. نفیسه روشن در جواب یکی از کاربران فضای مجازی اعلام کرده بود که همسر جدیدش وزیر است.

در ادامه میتوانید استوری جنجالی نفیسه روشن را ببینید:

تفریح لاکچری نفیسه روشن
تفریح لاکچری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال روزهای بیادماندنی به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست. اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال 1382 در سریال بچه های خیابان  به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند.

پس از آن در پائیز 1383، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال روزگار غریب را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماه عسل لاکچری نفیسه روشن با آقای وزیر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *