بهترین فیلم های مریض 2023 و تمام دوران که قبل از مرگ باید ببینید

برخی از فیلم‌های ترسناک ، علاوه بر حس ترس، هیجانی خالص را به ما نشان می‌دهند. با ما همراه باشید تا به بهترین فیلم های مریض بپردازیم.

اغلب فیلم‌های ترسناک و فیلم های هیجان انگیز ساخته شده در تاریخ سینما، تعلیقی خاص از جنس سکوت، و راکد بودن دارند. اما برخی از کارگردانان و فیلمسازان بزرگ تاریخ هستند که آثاری خلق کردند که حس تعلیق دقیقاً برعکس عمل می‌کند و بیشتر به هیجانی از جنس متفاوت می‌پردازند و فیلم های مریض ترسناک را خلق می‌کنند. آن‌ها این کار را با موضوعی هیجان‌انگیز روایت می‌کنند که جنبه‌ی هنری شدیدی دارد و علاوه بر تنش زیاد، معنی عمیقی نیز دارد و مریض تلقی می‌شود.

ژانری که در کنار این سبک فیلمسازی قرار دارد درام تاریک است، اما این سبک نیز با تنشی جذاب روبرو می‌شود که سعی می‌کند مغز انسان را هم به چالش بکشد. همین اتفاق و همین عمل، باعث می‌شود که حسی روانشناخت‌گونه به فیلم اضافه شود و هیجان‌انگیز بشود. فضا‌های فیلم به خودی خود ترسناک هستند و شرورانی که در فیلم‌ها هستند، اغوا‌کننده به‌نظر می‌رسند و یا اینکه تنشی از جنس متفاوتی را ارائه می‌دهند.

بهترین فیلم های مریض

  • ترسناک‌هایی پُر تنش، اما با موضوعی هنری و عمیق

در این قسمت فهرست عناوین بهترین فیلم های مریض را در یک نگاه می‌توانید مشاهده کنید:

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک

این ترکیب از هیجان و وحشت یک سبک کلاسیک آزمایش شده و واقعی است که از اوایل قرن بیستم فیلمسازی وجود داشته است. با ما همراه باشید تا به معرفی هیجان انگیزترین فیلم های مریض بپردازیم.

بهترین فیلم های مریض ترسناک 2023

Beau Is Afraid

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض 2023
  • کارگردان : آری آستر
  • بازیگران : واکین فنیکس، مایکل گندولفین، امی رایان
  • خلاصه داستان : مردی بسیار مضطرب اما با ظاهری دلپذیر که رابطه‌ای بد با مادر خود دارد و هرگز پدرش را نمی‌شناخت، مادرش را از دست می‌دهد. او به خانه‌اش سفر می‌کند که شامل تهدیدهای وحشی ماوراء‌الطبیعه است.

این فیلم به عنوان یک فیلم ترسناک سورئالیستی دهه‌ها در یک زمان جایگزین توصیف می‌شود که در آن خواکین فینیکس در نقش بیو بازی می‌کند. Beau Is Afraid، توسط A24 به عنوان سومین همکاری این شرکت با Aster تولید و توزیع شد که قرار است در 21 آپریل 2023 در ایالات متحده منتشر شود.

Beau Is Afraid یک فیلم ترسناک کمدی سوررئالیستی آمریکایی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آری استر است. در این فیلم واکین فینیکس نقش اصلی را بازی می‌کند، مردی مضطرب که پس از مرگ ناگهانی مادرش وارد یک خانه اودیسه سورئال می‌شود و در طول راه با بزرگترین ترس‌هایش روبرو می‌شود.

Infinity Pool

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض 2023
  • کارگردان : برندون کراننبرگ
  • بازیگران : میا گوث، الکساندر اسکرازگارد، کرپتا کلوپتون
  • خلاصه داستان : زن و شوهری با هدایت یک زن اغواگر و مرموز، در تعطیلات به خارج از محوطه استراحتگاه می‌روند و خود را در فرهنگی مملو از خشونت، لذت‌جویی و وحشت ناگفته می‌بینند.

استخر بی نهایت، در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 22 ژانویه 2023 به نمایش درآمد و در 27 ژانویه 2023 توسط نئون در ایالات متحده اکران خواهد شد. کروننبرگ توسعه این پروژه را در سال 2019 آغاز کرد و تولید آن ابتدا بین کانادا، مجارستان و فرانسه راه اندازی شد. کرواسی و مجارستان بعداً به عنوان مکان فیلمبرداری انتخاب شدند و تولید آن به سال 2021 عقب افتاد.

بسیاری از بازیگران در آن سال به پروژه پیوستند و فیلمبرداری عمدتاً در شیبنیک، کرواسی انجام شد. استخر بی نهایت، یک فیلم علمی تخیلی ترسناک محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی براندون کراننبرگ است.

بهترین فیلم های مریض ترسناک تمام دوران

Eyes Wide Shut

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : استنلی کوبریک
  • بازیگران : تام کروز، نیکول کیدمن، سیدنی پولاک
  • سال انتشار : 1999
  • امتیاز : 7.5
  • خلاصه داستان : دکتر ویلیام هارفورد به همراه همسر زیبایش آلیس، در یک مهمانی کریسمس شرکت می‌کند. ویلیام که در مهمانی سرگرم گفتگو با دو دختر مدل است، متوجه می‌شود مردی قصد دارد با آلیس ارتباط برقرار کند. این قضیه موجب مشاجره‌ای بین آن دو می‌شود. ویلیام از خانه بیرون می‌زند که در این حین با دوست قدیمی خود که یک پیانیست است برخورد ‌می‌کند.

این فیلم، یکی از فیلم های هیجان انگیز و آخرین اثر استنلی کوبریک است که با بازی تام کروز و نیکول کیدمن به بهترین فیلم مریض ترسناک هیجان انگیز تبدیل شده و به اوج شهرت و استفاده از رابطه‌ی واقعی آن زمان می‌پردازد. این فیلم ترسناک، وابسته به عاشقانه‌های قومیتی و شیطانی است که تأثیر فوق‌العاده‌ای از سبک اروتیک را دارد.

این فیلم در وهله‌ی اول، از تعلیق اروتیسم استفاده می‌کند در ادامه که پیش می‌رود، به استفاده از داستان و موسیقی وحشتناکش، ترس را به پشت بیننده می‌آورد. استنلی کوبریک، این فیلم را به سبک اگزیستانسیالیستی ساخته و به طبیعت و فطرت انسان در مواجهه با عشق می‌پردازد. این فیلم، مملو از نماد‌ها و تصویر‌های مختلف شیطان‌پرستی است که همین امر باعث هیجانی‌تر شدن اتفاقات موجود می‌شود.

انتخاب‌های آگاهانه و غیر آگاهانه، وظیفه و هوس، شکست و رستگاری، عناصر موجود در اتفاقات پارادوکس محور فیلم هستند که باعث می‌شوند بیننده تا پایان فیلم، تشنه‌ی روایت بشود و فیلم را تا پایان تماشا کند. فیلم به شدت استنلی کوبریکی است و مطمعناً برای عموم مناسب نمی‌باشد.

Lamb

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : ولادیمیر جوهانسون
  • بازیگران : نومی راپس، بیورن هلینور هارلسون، هیلمیر سنیر گوناسون
  • سال انتشار : 2021
  • امتیاز : 6.3
  • خلاصه داستان : زوجی جوان و بدون فرزند، در روستایی زندگی می‌کنند، نوزادی عجیب با ظاهری غیر‌ طبیعی در اصطبل خانه خود پیدا می‌کنند. اما وقایعی شوم باعث می‌شود خوشی‌شان دیری نیاید.

ماریا و اینگوار، زوجی بدون فرزند هستند که یک مزرعه پر از گوسفند را در روستایی در ایسلند اداره می‌کنند. فصل بره زایی است و غم و اندوهی مرموز و غیرقابل توضیح در لابلای روزمره‌ی این زوج وجود دارد. وقتی یک میش، پس از زایمان بچه‌ای را به دنیا می‌آورد که نه انسان است و نه حیوان، ماریا و اینگوار به شکل حیرت‌آوری بهمراه نگاه‌های غریب اما آشنا، اوضاع را با انبوهی از تعلیق و تنش برای ما شرح می‌دهند.

داستان این فیلم، به خودی خود، مریض و دیوانه‌کننده است و همین که کارگردان با فضای وهم‌آلود خودش بیننده را جذب می‌کند، مریض‌تر نیز می‌شود. روایت فیلم در سبک علمی تخیلی می‌باشد و نیرو‌های ماوراءالطبیعی را به تماشاگران نشان می‌دهد. همچنین فضا‌سازی فیلم، بسیار عالی است و با بهترین شکل ممکن پیش می‌رود و بیننده را غرق در فیلم می‌کند.

نقد فیلم Lamb (بره 2021)

Videodrome

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : دیوید کراننبرگ
  • بازیگران : جیمز وود، دبی هری، سانجا اسمیتس
  • سال انتشار : 1983
  • امتیاز : 7.2
  • خلاصه داستان : فیلم در مورد مدیر یک ایستگاه تلویزیونی در تورنتو است، که متوجه سیگنالی غیرقانونی با عنوان ویدیودروم می‌شود که صحنه‌های خشونت و شکنجه شدید را پخش می‌کند.

فیلم ویدئودروم، یکی از بهترین فیلم‌های آقای دیوید کراننبرگ افسانه‌ای است که درباره‌ی وحشت بدنی و یکی از فیلم های هجیان انگیز سینما می‌باشد. آثار او، رویکردی روانی و شدید از بدن انسان را بیان می‌کنند و تحت تأثیر موارد ماوراءالطبیعه و دگرگونی‌های ناراحت‌کننده‌ای می‌باشند که از وحشت جسمی نشأت می‌گیرند.

این فیلم دیوید کراننبرگ، از محبوب‌ترین و مهم‌ترین آثارش است که سبک‌های زیادی مانند علمی تخیلی ، ترسناک روانشناسانه را به وحشت خودش اضافه کرده. همچنین در کنار این اتفاقات، آقای کراننبرگ به پیشرفت تکنولوژی و رسانه اشاره می‌کند که می‌توان از تأثیرات مهم این فیلم نام برد. در بهترین حالت ممکن بیننده با مضامین مازوخیسمی در فیلم نفوذ می‌کند و سپس توسط فیلم هیپنوتیزم می‌شوند.

در همان ابتدای امر، اکران این فیلم آقای کراننبرگ، به دلیل مسائل سانسوری در برخی از کشور‌های اروپایی کنسل شد و نتوانست فروش خوبی بکند، اما همیشه توسط بزرگترین منتقدان جهان، ستایش شد.

The Hunger

بهترین فیلم مریض
  • کارگردان : تونی اسکات
  • بازیگران : دیوید بووی، کترین دنیو، سوزان ساراندون
  • سال انتشار : 1983
  • امتیاز : 6.6
  • خلاصه داستان : میریام به دوستدارانش هدیه‌ی زندگی ابدی را می‌دهد، اما جان همراهش قرن‌هاست که ناگهان متوجه می‌شود که او دقیقه به دقیقه پیر می‌شود. بنابراین او به دنبال دکتر سارا رابرتز، که محقق مکانیسم پیری است می‌رود.

فیلم‌های راز‌آلود خون‌آشامی ، در بین سال‌های 1980 تا 90 میلادی، رونق بسیاری داشتند و بیساری از کارگردانان مختلف، یک فیلم در این مورد دارند. برخی از این فیلم‌ها، طی سالیان مختلف توانستند به یک افسانه تبدیل شوند و عنوان یکی از بهترین فیلم های مریض را برای خود کنند.

فیلم گشنه، نوشیدن خون باکره‌ها، کشتن از طریق چوب در قلب، و بازدید شبانه از افسانه‌های خون‌آشامی را به تصویر می‌کشد و اشاره‌ای صریح به اتفاقت هیجان‌انگیز دارد. فیلم The Hunger این مضامین آشنایی را می‌گیرد و آن‌ها را با طرح مثلث عشقی خود، بین یک پزشک و زوجی که خون‌آشام هستند، به وضوح نمایش می‌دهد. فیلم بر روی تمایلات اروتیسم استوار است و یکی از معدود فیلم‌های خون‌آشامی می‌باشد که تلفیقی دیوانه‌وار از عشق را بیان می‌کند.

Jennifer’s Body

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : کرایان کوساما
  • بازیگران : مگان فاکس، آماندا سایفرد، جانی سیمونز
  • سال انتشار : 2009
  • امتیاز : 5.4
  • خلاصه داستان : داستان فیلم، درباره‌ی دختری دبیرستانی است که علوم شیطانی را می‌آموزد و به یک متخصص در کشتن همکلاسی‌های پسر خود تبدیل می‌شود.

فیلم Jennifer’s Body، از جذاب‌ترین آثار ترسناک تینیجری است که هیجان را به سبک عاشقانه‌های وحشیانه به تصویر می‌کشد. این فیلم، از معدود فیلم‌های خوب مگان فاکس است که در آن خوش درخشیده و توانسته به خوبی هنرنمایی کند.

این فیلم نیز، مانند فیلم چشمان کاملاً بسته، تمایلات جنسی و فرقه‌های شیطان‌پرستی زیادی را به تصویر می‌کشد و با سبکی تینیجری و داستانی سبک‌تر، کاری می‌کند که این اثر، برای عموم نیز قابل مشاهده باشد. فیلم در نگاه اول، زوایای فمنیستی زیادی دارد و این عاشقانه‌های پُر هیجانی که در روند فیلم موجود است، نگاهی سطحی به این موج ضد زن‌ستیزانه‌ی هالیوودی دارد.

Bram Stoker’s Dracula

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : فرانسیس فورد کاپولا
  • بازیگران : گری اولدمن، وینونا رایدر، کیانو ریوز
  • سال انتشار : 1992
  • امتیاز : 7.4
  • خلاصه داستان : Count Dracula، خون آشامی که قرن‌هاست به زندگی خود ادامه می‌دهد، به انگلستان می‌آید تا وکیل دادگستری خود، مینا موری که نامزد Jonathan Harker می‌باشد را تحریک کرده و در سرزمین‌های خارجی، ویرانی ایجاد کند.

فیلم Bram Stoker’s Dracula، یکی از برترین آثار خون‌آشامی تاریخ است که به بهترین شکل ممکن اقتباس شده. این فیلم، پس از آثار کلاسیک کنت دراکولا، از محبوب‌ترین سری‌های این فرانچایز محبوب دوران رنسانس می‌باشد که ساخته‌ی فرانسیس فورد کاپولاست.

این فیلم، بر اساس رمان ترسناک (بهترین رمان های ترسناک) دراکولا اثر برام استوکر ساخته شده است و بازیگران برجسته‌ای در این فیلم، هنرنمایی می‌کنند. این فیلم، از کارگردانی به اسم فورد کاپولا که بیشتر به ساخت فیلم‌های گانگستری و جنایی معروف بود بعید به‌نظر می‌رسید، اما از نظر منتقدان، او از پس این فیلم هم بر آمد و توانست خودش را ثابت کند.

این اثر کاپولا، غوطه‌ور در فضای ترسناکی بود که خون‌آشامی است و سبکی را در بر می‌گیرد که بیشتر تینیجر‌ها می‌پسندند. اما او با تکنیک‌های فوق‌العاده‌ای که داشت، توانست فیلمی با قدرت بسازد که منتقدان دنیای ترسناک نیز، از آن لذت ببرند. همچنین این فیلم توانست وفادارانه‌ترین نسخه‌ای باشد که از کتاب ساخته شده و بدون هیچ سانسوری پیش برود. همچنین این فیلم، توانست سه جایزه‌ی اسکار نیز ببرد.

The Love Witch

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : آنا بیلر
  • بازیگران : سامانتا رابینسون، ین کیس، جرد سنفورد
  • سال انتشار : 2016
  • امتیاز : 6.2
  • خلاصه داستان : ایلین یک جادوگر جوان زیبا است که می‌خواهد تا مرد رؤیاهایش رو پیدا کند. او در آپارتمانش یک جادویی از عشق می‌سازد که با استفاده از آن، مردها عاشق او می‌شوند.

فیلم ساحره‌ی عشق، یکی از بهترین فیلم های مریض سینمای معاصر می‌باشد که با سبکی عجیب و غریب ساخته شده و فضایی قدیمی و کلاسیک، مانند فیلم‌های نوآر دارد. فیلم ساحره‌ی عشق، اغلب خنده‌دار بود و همیشه ترسناک را به سبکی طنز‌آلود تلفیق می‌کرد و سعی داشت که شور شوقی را به ترس هیجان‌انگیز خود اضافه کند.

عشق و خنده، از مضامین اصلی فیلم هستند و نحوه بازی آن‌ها با یکدیگر باعث ایجاد یک فیلم سرد، و اغلب کمدی شده. هیجانی که جادوگر صربستانی به اهداف خود می‌دهد در نوع خودش بی‌نظیر است و سویه‌ی تاریک‌تر آن در صحنه‌ی آیینی نشان داده می‌شود.

Black Swan

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : دارون آرنوفسکی
  • بازیگران : ناتالی پورتمن، میلا کونیس، وینسنت کسل
  • سال انتشار : 2010
  • امتیاز : 8.0
  • خلاصه داستان : این فیلم به دوره‌ای از زندگی یک هنرمند جوان می‌پردازد که تحت فشارهای سخت بیرونی و درونی قرار گرفته است.

فیلم قوی سیاه، یکی از برترین آثار ناتالی پورتمن است که در آن به طرز عجیبی فوق‌العاده بازی کرده و فیلم دارون آرنوفسکی را به یکی از برجسته‌ترین آثار هنری سینما بدل کرده است. این فیلم که بر اساس رمانی به همین اسم است، در سال 2010 توانست جایزه‌های مختلفی دریافت کند و به یکی از بهترین فیلم‌های سایت IMDB تبدیل شود.

این فیلم، دارای کمترین حد ترس جامپ اسکیری است و وحشت را به صورت روانشناختانه به ذهن بیننده القا می‌کند. آرنوفسکی، این فیلم را ادای احترامی به رقص باله می‌داند و سعی دارد تا به دغدغه‌های ذهنی شلوغ یک بالرین بپردازد. داستان فیلم، بسیار سورئال است و می‌تواند یکی از بهترین فیلم‌های موجود برای شناخت این سبک باشد.

American Psycho

بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : مری هرون
  • بازیگران : کریستین بیل، جرد لتو، ویلیام دفو
  • سال انتشار : 2000
  • امتیاز : 7.6
  • خلاصه داستان : پاتریک بیتمن جوانی اهل نیویورک است که در پشت این چهره‌ی او، یک هیولا نهفته‌ است.

فیلم روانی آمریکایی، یکی دیگر از برترین فیلم های مریض می‌باشد که نگاهی سایکولوژی به قتل و غارت دارد. بر خلاف تمامی فیلم‌های این سبک، این اثر، خلاقانه به اروتیسم مخالف، یعنی مردانه می‌پردازد و از بیتمن، که نقش او را کریستین بیل بازی می‌کند، یک بیمار روانی ترسناک، و فراموش‌نشدنی به وجود می‌آورد. بیتمن، پوسته‌ای از یک انسان است که به ظاهر فقط برای پول درآوردن، به قتل‌های فجیع می‌پردازد.

این فیلم در قالب اصلی خودش، الگوهای رفتاری و تقلید از صحنه معروف Hootie and the Blowfish را دارد، با این تفاوت که کمی زندگی جدید و آنلاین پیدا کرده. این اثر، پس از گذشت 21 سال، همچنان یک فیلم ترسناک مملو از غم و اندوه و امتناعِ ناراحت‌کننده از آگاه کردن مخاطب است. واقعیت روایت اصلی فیلم، جعلی است.

The Fly

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : دیوید کراننبرگ
  • بازیگران : جف گلدبلوم، دیوید کراننبرگ، جنا دیویس
  • سال انتشار : 1986
  • امتیاز : 7.6
  • خلاصه داستان : یک دانشمند بسیار با استعداد، اما عجیب و غریب پس از آنکه یکی از آزمایشاتش به طرز وحشتناکی اشتباه از آب درآمد، به موجودی ترکیبی و غول پیکر تبدیل می‌شود.

مگس فیلمی آمریکایی در ژانر ترسناک و علمی تخیلی به کارگردانی دیوید کراننبرگ و محصول سال ۱۹۸۶ است. فیلم مگس، بدون شک محبوب‌ترین، و یکی از مهم‌ترین فیلم‌های دیوید کراننبرگ می‌باشد که بر اساس داستان کوتاهی به همین نام از جورج لانگلان ساخته شده است. فیلم ترکیبی علمی از موجودات عجیب و غریب، و وحشتناک است که می‌تواند شما را به اوج ترس و وحشت بکشانند.

Enemy

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : دنیس ویلنوو
  • بازیگران : جیک جیلنهال، سارا گادون، ملانی لاورنت
  • سال انتشار : 2013
  • امتیاز : 6.9
  • خلاصه داستان : داستان فیلم در مورد مردی است که فردی کاملا مشابه خودش را در یک فیلم می‌بیند و سعی می‌کند که آن فرد را هر طور شده پیدا کند.

فیلم دشمن یا همان Enemy، یکی از تخیلی‌ترین آثار سینمای وحشتناک می‌باشد که با بازی فوق‌العاده خوب جیک جیلنهال تکمیل شده است. همه چیز در این فیلم، آغاز پایانی شبیه دارد و نشان می‌دهد که هر چیزی می‌تواند با همان شکل اتمام یابد. فیلم، با یک باشگاه جنسی زیرزمینی شروع می‌شود و با هان سکانس نیز پایان می‌یابد و همچنین با یک عنکبوت غول‌پیکر آغاز و می‌شود و با همان عنکبوت غول‌پیکر‌تر، تمام می‌شود.

این فیلم به رهبری جیک جیلنهال، درباره‌ی ناامیدی از زندگی و عشق است و با استفاده از عناصر ترسناک و علمی تخیلی، برای رساندن این نکته یک روش مؤثر نشان می‌دهد.

Cat People

هیجان انگیز ترین فیلم های ترسناک
بهترین فیلم های مریض
  • کارگردان : ژاک ترنر
  • بازیگران : وال لوئیتون، سیمونه سیمون، روی وب
  • سال انتشار : 1942
  • امتیاز : 7.2
  • خلاصه داستان : ایرینا دوبروا مدلی زیبا و اسرارآمیز صربستانی است که در نیویورک زندگی می‌کند و عاشق مردی معمولی و آمریکایی شده و با او ازدواج می‌کند. اما ایرینا تصور دارد که تحت تأثیر یک نفرین باستانی قرار دارد.

آثار ژاک ترنر، در طول تاریخ سینمای اروپا و فرانسه، به عجیب‌ترین فیلم‌ها معروف بودند که می‌توانستند، روح هر بیننده‌ای را ازار بدهند. بر خلاف بسیاری از فیلم‌های دیگر این لیست، در آثار آقای ترنر، خشونت کمتری به روی پرده‌ی سینما و نمایشگر شما به تصویر کشیده می‌شوند. اما منع آن می‌پردازد که در سبک خود، بسیار ترسناک می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های مریض سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *