قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی ؛ با قدرتمند ترین ها آشنا شوید

انیمه محبوب Fullmetal alchemist دارای شخصیت‌های بسیار قدرتمندی می‌باشد. با فیگار بمانید تا با قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی آشنا شوید.

با تبدیل شدن Spy X Family به موفقیت اصلی فصل انیمه بهار 2022 (بهترین شخصیت های انیمه در بهار 2022) ، این انیمه در صدر رده بندی‌ها قرار گرفت و به طور بالقوه Fullmetal Alchemist: Brotherhood را برای رتبه اول در رتبه بندی انیمه‌های برتر MyAnimeList (بهترین فیلم های انیمه با بالاترین امتیاز در سایت MyAnimeList) به چالش کشید.

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

با قدرتمند ترین ها آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

با این حال، صرف نظر از اینکه آیا Fullmetal Alchemist: Brotherhood به عنوان برترین انیمه پیشی گرفته شده است یا خیر، داستان، پیام‌ها و شخصیت‌های آن باعث شده است این انیمه همیشه یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌هایی باشد که تا به حال ساخته شده است.

اما با این حال، کدام یک از شخصیت‌های هیرومو آراکاوا از نظر کمیت قوی‌تر هستند؟ پاسخ این سوال در مهارت‌ها، توانایی و هوش نبرد این شخصیت‌ها نهفته است. پس اگر می‌خواهید با قوی ترین شخصیت انیمه کیمیاگر تمام فلزی آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی قدرتمند ترین کاراکتر های انیمه کیمیاگر تمام فلزی بپردازیم.

Major Alex Louis Armstrong

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

سرگرد آرمسترانگ که به عنوان «کیمیاگر بازوی قوی» شناخته می‌شود، یک حضور کمدی ثابت در این انیمه است که به واسطه شخصیت خوش‌نیت او، اما اغلب تمجید نادرست از هیکل چشمگیرش، تقویت می‌شود. او همچنین به عنوان محافظ ادوارد الریک پس از نابودی بازوی خودکار ادوارد و نیاز به سفر به زادگاهش Resembool برای تعمیر آن کار می‌کند.

آرمسترانگ یک مبارز فوق العاده بلند قد و عضلانی است که با وجود جثه بزرگ خود، فوق العاده چابک و بوکسوری عالی است. او مهارت‌های بوکس خود را با مهارت‌های کیمیاگری زمینی خود برای مبارزه در هر دو موقعیت نزدیک و همچنین پرتاب سنگ‌های نوک تیز در فاصله میانی ترکیب می‌کند. نشان داده شده است که او به اندازه کافی قوی می‌باشد که می‌تواند به طور کامل هومونکولوس تنبل را با سرعت کامل با نیروی بی رحمانه متوقف کند.

Fu

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

پدربزرگ لان فن و یکی از دو نگهبانی که وظیفه محافظت از لینگ یائو را بر عهده داشتند، فو زمانی معرفی شد که برادران الریک و وینری به درخواست وینری به دره راش سفر کردند. او یک نگهبان بسیار وفادار و شخصیت پدربزرگ مانند نسبت به لینگ یائو می‌باشد. حضور فو در فهرست قوی ترین شخصیت های انیمه Fullmetal Alchemist یک اولویت برای ما بود.

فو یک مبارز تن به تن استثنایی است که می‌تواند برای مدت کوتاهی در شرایط مساوی با پادشاه بردلی مبارزه کند. او به عنوان یک نینجا سرعت فوق العاده‌ای دارد، بسیار باهوش است و بر شمشیرهای کوتاه، چاقوها و انواع سلاح‌های پرتابی تسلط دارد. به عنوان یک هنرمند رزمی Xingese، او همچنین برای یافتن و نبرد با دشمنان با تشخیص چی‌ها آموزش دیده است.

Major General Olivier Mira Armstrong

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

سرلشکر آرمسترانگ که به “دیوار شمالی بریگز” معروف است، وظیفه حفاظت از کشورش آمستریس در برابر کشور متخاصم دراخما را بر عهده دارد. او با مشتی آهنین بر بریگز حکومت می‌کند و وفاداری تزلزل ناپذیر را در زیردستان و هرکسی که جرأت مخالفت با او را داشته باشد، چه دوست و چه دشمن، القا می‌کند.

اگرچه اولیویه یک کیمیاگر نیست، اما او قدرت وحشیانه‌ای دارد که برادر کوچک‌ترش، الکس را بسیار می‌ترساند. قدرت عظیم او وقتی که او خانه خانوادگی آنها را با پرتاب کردن او از میان آن ویران می‌کند، دیده می‌شود. او یک تاکتیک دان چیره دست و شمشیرزن (بهترین شمشیرزن های انیمه) عالی است که در سرکوب هومونکولوس تنبل و همچنین با شکست دادن تعداد زیادی از عروسک‌های جاودانه توانایی‌های خود را نشان می‌دهد.

Greed

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

لینگ یائو به دنبال سنگ فیلسوف می‌گردد تا راز جاودانگی را بیابد و عنوان سلطنتی امپراتور زینگ را به خود اختصاص دهد. لینگ یائو با کمال میل یک سنگ فیلسوف را که هسته اصلی حرص و آز هومونکولوس است می‌گیرد، این امر به گرید اجازه می‌دهد تا در ازای همکاری و قدرت او، بدن لینگ را کنترل کند.

لینگ یائو یک شمشیرزن چیره دست است و در هنرهای رزمی Xingese بسیار آموزش دیده است و به او اجازه می‌دهد “چی” را حس کند و در نتیجه مکان دشمنان هومونکولوس را حس کند. در حالی که آنها نمی‌توانند همزمان از مهارت‌های یکدیگر استفاده کنند، اما گرید اکنون به عنوان یک توسعه‌دهنده از لینگ، به او قدرت The Ultimate Shield را می‌دهد که به بدن Greed اجازه داد تا به قدرت الماس سخت شود. توانایی جایگزینی قدرت‌ها به گریلینگ در نبردهای متعدد علیه هومونکولوس دشمن کمک می‌کند.

Alphonse Elric

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

آلفونس الریک برادر کوچکتر ادوارد الریک و یک کیمیاگر و مبارز بسیار آگاه است. او و برادرش اد اکثریت زیادی از وقت خود را صرف تحقیق و ردیابی سنگ‌های بالقوه فیلسوف برای بازیابی اجساد او و برادرش می‌کنند. آلفونس یک کیمیاگر با دانش استثنایی برای سن خود می‌باشد و تنها رقیب او برادر بزرگترش، اد است.

تماس او با “حقیقت” به او دانش بیشتری از کیمیاگری داد که در ازای تمام بدنش به دست آورد. جدا از مهارت‌های کیمیاگری، آلفونس یک مبارز تن به تن با استعداد استثنایی می‌باشد و اد حتی اعتراف کرده است که آلفونس جنگنده بهتری می‌باشد. آلفونس الریک یکی از قدرتمند ترین شخصیت های انیمه Fullmetal Alchemist است.

Scar

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

یک راهب سابق ایشولان که نام واقعی او هرگز فاش نشده است، اسکار به دلیل زخم X شکل قابل تشخیصی که روی صورت خود دارد، نام مستعار خود را به خود اختصاص داد. او زمانی که به شهرهای بزرگ آمستریس رفت تا کیمیاگران ایالتی را شکار کرده و بکشد، به یک جنایتکار بدنام تبدیل شد تا به عنوان نوعی انتقام از آنچه کیمیاگران ایالتی با مردمش ایشولان انجام دادند جانشان را بگیرد.

به عنوان یک راهب سابق ایشولان، اسکار دارای قدرت تقریبا فوق‌العاده‌ای است که وقتی با توانایی او در از بین بردن اجسام در سطح کیمیاگری که توسط بازوی راستش اعطا می‌شود همراه شود، او را به یک مبارز تن به تن فوق‌العاده ماهر و مرگبار تبدیل می‌کند. او در یک لحظه توانست به تنهایی با اد و آلفونس مبارزه کند و تنها پس از زخمی شدن توسط چندین گلوله و محاصره شدن توسط ده‌ها کیمیاگر و سرباز عقب نشینی کرد.

Colonel Roy Mustang

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی, قوی ترین شخصیت انیمه کیمیاگر تمام فلزی

موستانگ با یک رفتار تنبل و نگرش زنانه به عنوان یک کیمیاگر غیرقابل اعتماد و در عین حال به طرز شگفت انگیزی با استعداد و یک مقام دولتی معرفی می‌شود. موستانگ همچنین دلیلی بود که اد تصمیم گرفت با قول دادن به او توانایی و بودجه برای جستجوی سنگ فیلسوف، که فقط از طریق منابع ارتش امکان پذیر است، به عنوان یک کیمیاگر دولتی گواهینامه دریافت کند.

موستانگ قوی‌ترین کیمیاگر آتشی می‌باشد که در این مجموعه دیده شده است. او توسط برتولد هاوکی تمام توانایی‌های خود را  آموخت که کیمیاگری آتش را قبل از مرگش کامل کرد و دانش خود را به موستانگ منتقل داد. با استفاده از دستکش‌های مخصوص برای کمک به تغییر شکل، او تسلط استثنایی بر شعله‌های آتش خود دارد. او با دست راستش بر انفجارهای بزرگ و دست چپش بر روی قدرت شلیک دقیق تمرکز می‌کند. یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای او نابودی کامل یک هومونکولوس به تنهایی بود.

Wrath

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی, قدرتمند ترین شخصیت های انیمه Fullmetal Alchemist

پیشوای آمستریس و رهبر کل ارتش آمستری، شاه بردلی تأثیرگذارترین و مهم‌ترین فرد در تمام آمستریس است. بعداً مشخص شد که او یک هومونکولوس می‌باشد که خالکوبی اوروبوروس را در پشت چشم خود پنهان می‌کند. در حالی که او اغلب بی خیال ظاهر می‌شود، شاه بردلی همیشه مراقب و همیشه هوشیار است.

بردلی به‌عنوان یک هومونکولوس دارای توانایی‌های شفابخش شدیدی است که به او امکان می‌دهد فوراً از زخم‌های کشنده بهبود یابد. او همچنین دارای یک «چشم همه‌چیز» است که می‌تواند برای دیدن هر ماده‌ای که به او اجازه می‌دهد در تاریکی مطلق و دید کم بجنگد، استفاده کند. علاوه بر این، بردلی از دوران جوانی در زمینه تاکتیک، تاریخ، مبارزات تن به تن و شمشیرزنی آموزش دیده بود که او را به یکی از خطرناک‌ترین شخصیت‌های سریال تبدیل کرد.

Father

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی, قوی ترین شخصیت های انیمه Fullmetal Alchemist

پدر نتیجه اولین هومونکولوس معروف به “کوتوله در فلاسک” است که از روح کل پادشاهی خزرس استفاده می‌کند تا به او و نیکوکارش ون هوئنهایم جاودانگی بدهد. با این حال، شهوت او برای قدرت، او را به برنامه ریزی برای استفاده از کشور بسیار بزرگتر آمستریس به روشی مشابه برای تبدیل شدن به یک خدا سوق داد.

او با قدرت و انرژی که از جذب صدها هزار روح انسانی به دست آورده است، علاوه بر داشتن جاودانگی، او از آسیب‌های معمولی مرگبار به سرعت بازسازی می‌شود و همچنین قادر است تمام قوانین سنتی کیمیاگری را زیر پا بگذارد. او همچنین خالق هومونکولوس‌ها است که انشعاباتی از خودش می‌باشند و تنها کسری از کل قدرت او را در اختیار دارند.

Edward Elric

قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی
قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی, قدرتمند ترین کاراکتر های انیمه کیمیاگر تمام فلزی

ادوارد الریک شخصیت اصلی فیلم Fullmetal Alchemist: Brotherhood است و به عنوان یک کیمیاگر دولتی برای ارتش آمستری کار می‌کند تا در تلاش برای بازسازی جسد خود و برادرش در مورد سنگ فیلسوف تحقیق کند. او همچنین یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های اصلی انیمه است.

علاوه بر مطالعه اختصاصی که در کنار برادرش انجام داد، اد زیر نظر “خانه‌دار” ایزومی کورتیس، آموزش کیمیاگری خود را به پایان رساند و همچنین مهارت‌های مبارزه تن به تن استثنایی خود را به او آموخت. این مهارت‌ها در کنار ذهن بسیار تخیلی او و توانایی استفاده از کیمیاگری بدون ایجاد دایره تغییر شکل، به او اجازه می‌دهد تا به سرعت به دشمنان خود حمله کند و از حملات دیگر حریفان طفره برود. در حالی که اد باخت‌های زیادی در برابر این حریفان داشته است، او به همان اندازه در برابر دشمنان باورنکردنی قدرتمندی که به طور معمول نمی‌توانستند شکست بخورند، برد داشته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “قوی ترین شخصیت های انیمه کیمیاگر تمام فلزی ؛ با قدرتمند ترین ها آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *