حسن همتی بازیگر سریال یاغی در گذشت

در شامگاه روز چهارشنبه سوم آبان، حسن همتی ، یکی از بازیگران جوان و فعال در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، به دلیل ایست قلبی درگذشت.

«حسن همتی» فعالیت هنری خودش را در عرصه بازیگری، از صحنه تئاتر آغاز کرد و برای مدتی به عنوان مدیر صحنه در کارهای کودک نیز فعالیت داشت. او علاوه بر بازیگری، در زمینه موسیقی نیز فعالیت می‌کرد. متاسفانه ساعاتی پیش، خبرگزاری‌های داخلی خبر درگذشت حسن همتی را تأیید کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

اظهارات منتقد آمریکایی از داریوش مهرجویی: او به حق خود نرسید!


مرحوم «حسن همتی» در آثاری همچون نمایش‌های «نامیرا»، «زیر باران از تو می‌خوانم»، «رؤیای شب تابستان»، «خسیس» و فیلم «خانه مادری» و همچنین در مجموعه نمایش خانگی «یاغی» (اختصاصی فیلیمو) نقش‌آفرینی داشت. همچنین این هنرمند وظیفه کارگردانی نمایش‌های «لباسی برای مهمانی»، «زاغ» و «ریما و شین» را در کارنامه هنری خود دارد. او چند روز پیش، ویدئویی با عنوان خداحافظی و حلالیت طلبیدن در صفحه مجازی خودش به انتشار رساند که باعث شایعاتی مبنی بر خودکشی او بود. اما این فیلم بخشی از یک گزارش بوده که مجری از او می‌خواهد دوربین را به حالت سلفی درآورده و تصور کند آخرین فیلمی‌ست که قرار است در آن حضور داشته باشد. در ادامه فیلمی که باعث پخش این شایعه‌ها شده بود را مشاهده می‌کنید.

«حسن همتی»، بازیگر و نوازنده ایرانی، در تاریخ 17 آذر ماه 1372، در اسلام آباد کرمانشاه به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را با تئاتر خیابانی آغاز کرد و سپس به عنوان مدیر صحنه، به فعالیت خودش ادامه داد.

او با نوازندگی خود توانست توجه بسیاری را به خودش جلب کند و با بازی در سریال «یاغی»، به اوج شهرت دست یافت. او از سال 1390 با تئاتر خیابانی به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد و برای مدتی طولانی، به دلیل مشکلات مالی، سختی‌های زیادی کشید.

قبل از ورود به عرصه هنر، «حسن همتی» یک فروشگاه لوازم موسیقی در اسلام‌آباد داشت و به عنوان یک نوازنده کمانچه و تنبور فعالیت می‌کرد. او با ورود به دنیای هنر و تئاتر، تصمیم گرفت فعالیت‌های خود را به عنوان یک موسیقی‌دان و بازیگر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

اتفاقات روز سینمای ایران و جهان را با فیگار دنبال کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *