زمان پخش سریال اشک و لبخند با دوبله فارسی از شبکه mbc +[دانلود سریال]

سریال عربی “الحلوه والمره” با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا نمایش داده می‌شود. برای دانلود و اطلاع از زمان پخش سریال اشک و لبخند همراه ما باشید.

زمان پخش سریال اشک و لبخند با دوبله فارسی

سریال عربی اشک و لبخند به تازگی و با پایان فصل یک سریال رقابت، از شبکه ام بی سی پرشیا نمایش داده میشود. این سریال در ژانر درام، کمدی و رمانتیک ساخته شده است.

شبکه MBC Persia یا همان ام‌ بی‌ سی پرشیا شبکه تلویزیونی فارسی‌ زبان ماهواره‌ای است، که بعد از وقفه طولانی ۶ اکتبر ۲۰۱۸ به عرصه تلویزیون بازگشت. فیلم‌هایی با زبان اصلی و زیرنویس فارسی به همراه سریال‌های متنوع در ژانرهای کمدی، اکشن، درام، ترسناک و رمانتیک را با دوبله فارسی پخش می‌کند.

این فیلم‌ها و سریال‌ها هم ایرانی، ترکی و هندی و هم برای کشورهای مختلف دیگر هستند. سریال‌های کشورهایی از جمله لبنان، برزیل، آمریکا، کره و غیره نیز پخش می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال اشک و لبخند با دوبله فارسی

خلاصه سریال اشک و لبخند

زمان پخش سریال اشک و لبخند
خلاصه سریال اشک و لبخند, روز و ساعت پخش سریال اشک و لبخند

داستان این سریال در مورد زندگی یک برنامه ریز عروسی بنام “فرح” می‌باشد. او باید عروسی “رایان” مرد جوانی که پنج سال پیش وی را رها کرده و در روز عروسی شان فرار کرده بود را ترتیب دهد.

  • نام برنامه: سریال اشک و لبخند
  • زمان پخش: از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰
  • تکرار: روز بعد از پخش اصلی، ساعات ۰۶:۴۵ صبح و ۱۶:۰۰

روز و ساعت پخش سریال اشک و لبخند از شبکه mbc persia

بیشتر بخوانید:

سریال عربی اشک و لبخند


5 thoughts on “زمان پخش سریال اشک و لبخند با دوبله فارسی از شبکه mbc +[دانلود سریال]

  1. متاسفانه سریال اشک و لبخند و خیلی دیر داخل کانال تلگرام میذارید.چند روز بعد از پخش سریال میذارید که خوب نیست.کاش همون شب بذارید تو کانال تلگرام که ببینیمش

  2. سلام
    در فیلم زیرنویس شده که دیدن فیلم از سایت های دیگر غیر مشروع و حرام است
    آیا دانلود فیلم از کانال تلگرام هم حرام هست و آیا اجازه گرفته شده ؟

    1. این فیلم نیست ، سریاله و زیرنویس نیست، دوبله شده و به صورت رایگان از شبکه‌های جم تی وی و یا ام بی سی پرشیا پخش میشه … پس دیدن رایگانش موردی نداره ! اما در کل ما مرجع تقلید نیستیم، اگر خیلی معتقد هستید از مرجع تقلید مشورت بگیرید!

  3. واقعا فیلم مسخره ای بود از این فیلم نتیجه گرفتم اگه عشق سابقتان خواست ازدواج کنه زندگیشو بهم بزنید و برگردونینش و فدای سرتون که زندگی بقیه بهم میخوره .متاسفم برای نویسنده بخاطر فیلمنامه ضعیفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *