فوری: هواشناسی قزوین هشدار زرد صادر کرد! [+جزئیات]

هواشناسی شهر قزوین ؛ برای امروز و فردا آسمانی نیمه ابری و ابری با بارش‌های پراکنده باران و در برخی ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

یوسف شیخ‌الملوکی در گفتگویی از صدور هشدار سطح زرد شماره 40 مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان خبر داد. در ادامه با خبر هشدار زرد هواشناسی قزوین همراه ما بمانید.

هواشناسی شهر قزوین

یوسف شیخ‌الملوکی گفت:

با توجه به عبور سامانه بارشی و نفوذ هوای سرد از بعدازظهر یکشنبه تا پایان وقت دوشنبه 14 آذرماه شاهد بارش برف همراه با کولاک به ویژه در مناطق کوهستانی استان قزوین هستیم.

وی با بیان اینکه بارش برف با وزش باد و پدیده مه همراه خواهد شد، گفت: به همین خاطر شاهد کاهش دید افقی، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در سفرهای بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی هستیم و به همین خاطر رانندگان در ترددهای برون‌شهری و درون‌شهری باید احتیاط لازم را رعایت کنند.

تعطیلی مدارس قزوین 14 آذر 1401

عضو شورای مدیریت بحران استان قزوین در ادامه با اشاره به بارش برف و کولاک در قزوین ، وقوع یخبندان و وزش باد گفت: به همین خاطر کوهنوردان و گردشگران باید از صعود به ارتفاعات و قلل کوهستانی به شکل جدی اجتناب کنند و در ضمن سایر افراد هم باید قید کار در فضای باز به ویژه در نقاط مرتفع را بزنند تا از خطر جانی آن مصون باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *