پخش زنده بازی هلند و آرژانتین 18 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

دو تیم هلند و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. پخش زنده بازی هلند و آرژانتین 18 آذر 1401 را درادامه ببینید.

خلاصه بازی آرژانتین و هلند ؛ محال بود امشب ببازیم! [+فیلم]

پس از مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، زمان بازی تیم های ملی هلند و آرژانتین مشخص شد و تیم ملی هلن در دیدار خود در مرحله حذفی جام جهانی به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت. در ادامه با خبر پخش زنده آرژانتین و هلند همراه ما بمانید.

پخش زنده بازی هلند و آرژانتین 18 آذر 1401

بازی تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ ، جمعه ۱۸ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود. تماشای پخش زنده فوتبال یکی از لذت بخش ترین کارهاست و جزو تفریحات میلیون ها نفر در سراسر دنیا محسوب می شود. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال هلند و آرژانتین را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی هلند و آرژانتین 18 آذر 1401

پخش زنده بازی هلند آرژانتین آذر 18 1401

پخش زنده بازی هلند و آرژانتین 18 آذر 1401

پخش زنده بازی هلند آرژانتین 18 آذر 1401

آرژانتین که مدعی قهرمانی ست در دور گروهی آن طور که انتظار می رفت خوب ظاهر نشد اما در نهایت به لطف گلزنی بازیکنانی چون شزنی ، آلوارز و آلیستر موفق شد جواز حضور در دور حذفی این رقابت ها را کسب کند.احتمالا این آخرین جام جهاین مسی ، ستاره ی دنیای فوتبال خواهد بود.

پخش زنده آرژانتین و هلند

تیم های هلند و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ با هم دیدار کردند. دو تیم در این دیدار بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم در نیمه نخست صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه شدند که “اسنایدر” برای هلند و “مسی” برای آرژانتین فرصت‌هایشان را از دست دادند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *