ببینید: کاپیتان کره جنوبی بعد از باخت از مردم عذرخواهی کرد! [+جزئیات]

کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی ؛ کاپیتان این تیم بعد از شکست سنگین برابر برزیل و حذف از جام جهانی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

پس از حذف تیم ملی کره جنوبی از جام جهانی 2022، کاپیتان این تیم عذرخواهی کرد. در ادامه با خبر عذرخواهی کاپیتان تیم ملی کره همراه ما بمانید.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی

عذر خواهی کاپیتان کره جنوبی ؛ تیم ملی فوتبال کره جنوبی آخرین نماینده آسیا در یک هشتم نهایی بود که با شکست 4 بر 1 مقابل برزیل از دور رقابت ها حذف شد. سون هیونگ مین، کاپیتان سرشناس کره ای ها بعد از بازی گفت:

نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم اما بازی بسیار سختی بود. همه بازیکنان برای رسیدن به این مرحله جنگیدند. من هیچ شکی ندارم که همه از جان مایه گذاشتند و نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

او ادامه داد: تنها می‌توانم از هواداران به خاطر اینکه مطابق انتظارات آنها نبودیم عذرخواهی کنم. امیدوارم که آنها هم وضعیت ما را درک کنند. هر بازیکنی همه آنچه را که در توان داشت رو کرد. برزیل تیم بسیار قدرتمندی است و با ما متفاوت است.

عذرخواهی کاپیتان تیم ملی کره جنوبی

سون در پایان گفت: بازیکنان جوان تیم باید نظم و هماهنگی لازم را به دست آورند و احساس مسئولیت کنند. امیدوارم که این پایان آنها نباشد و در آینده عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *