رقابت چهار تیم مختلف برای جذب جود بلینگهام [+جزئیات]

هافبک تیم ملی انگلستان، با درخششی که در جام جهانی داشته، توانسته رقابت چهار تیم مختلف برای جذب جود بلینگهام را آغاز کند که در آدامه بررسی خواهیم کرد.

جود بلینگهام، هافبک جوان با استعداد تیم ملی انگلستان در جام جهانی 2022 قطر، عملکرد عالی را چه در تیم ملی و چه در باشگاه دورتمند به نمایش گذاشته که در ادامه به اینکه جود بلینگهام به کدام تیم می رود خواهیم پرداخت.

رقابت چهار تیم مختلف برای جذب جود بلینگهام

رقابت چهار تیم مختلف برای جذب جود بلینگهام
جذب جود بلینگهام توسط چهار تیم اروپایی

در خبرهایی که شنیده می‌شد، 2 باشگاه لیورپول و منچستر سیتی از لیگ برتر جزیره، پیش از آغاز بازی‌های جام جهانی، خواهان جود بلینگهام بودند که حالا پس از درخشیدن آن در بازی‌های این جام، جذب جود بلینگهام توسط چهار تیم اروپایی دنبال می‌شود.

دو باشگاه قدرتمند رئال مادرید از لالیگا و پاریسن ژرمن از فرانسه، خواهان او هستند و جزو مشتری‌های پروپاقرص او می‌باشند که در ادامه با مبالغ زیادی بدون شک به یکی از این چهار تیم می‌پیوندد. از آنجایی که ناصر الخلیفی اعتراف کرد که دوست دارد بلینگهام را در اختیار بگیرد و تیم‌های رئال، منچستر سیتی و لیورپول در زمستان احتمال کمی وجود دارد که این بازیکن را بفروشند، باید ببینیم باشگاه دورتمند اجازه‌ی خروج او را می‌دهد؟

جود بلینگهام به کدام تیم می رود

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *