علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی به لیگ یونان می‌رود! [+جزئیات]

علیرضا جهانبخش لیگ یونان ؛ جزئیات مذاکرات برای انتقال علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران به باشگاه پاناتینایکوس یونان مشخص شد.

پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ علاقه باشگاه پاناتینایکوس یونان به علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه فاینورد هلند رسانه‌ای شد.

علیرضا جهانبخش لیگ یونان

  • لیگ یونان علیرضا جهانبخش

به گزارش منابع خبری:

هرچند مدیر برنامه‌های جهانبخش این خبر را رد کرد اما به نظر می‌رسد مذاکره برای جذب وینگر ایران از باشگاه فاینورد به صورت جدی دنبال شده و احتمال دارد در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل هم به نتیجه برسد.

اطلاعات رسانه هلندی که در یونان هم بازتاب داشته، حاکی است که پاناتینایکوس به دنبال خرید قرضی و ۶ ماهه جهانبخش با بند خرید دائمی در تابستان است.

بر این اساس، هلندی‌ها نسبت به انتقال جهانبخش ِ ۲۹ ساله دیدگاه منفی ندارند اما تمایل دارند این بازیکن را به صورت قطعی و نه قرضی واگذار کنند، این در حالی است که در مذاکرات اولیه، برای فروش جهانبخش ادعای رقمی بیش از ۱.۵ میلیون یورو مطرح شده است.

انتقال علیرضا جهانبخش یونان

رسانه هلندی در ادامه خبر خود مدعی شد جهانبخش هم نسبت به انتقالش به باشگاه یونانی نظر مثبتی دارد. او اخیراً با هم تیمی‌های خود در ایران که در یونان بازی کرده‌اند و یا هنوز هم بازی می‌کنند، گفتگوی مفصلی داشته است تا اطلاعات کامل‌تری از لیگ یونان جمع آوری کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *