از پشت پرده دزدیده شدن سما جهانباز تا کشف پیکر دنیا فرهادی بعد از 8 روز

خبر کشف پیکر در رود کارون بعد از 8 روز همه را شوکه کرد. اما دنیا فرهادی کیست ؟ علت فوت و بیوگرافی دنیا فرهادی را در ادامه بخوانید.

سما جهان باز که این روزها اخبار گم شدنش در شیراز در رسانه‌های داخلی بازتاب گسترده‌ای داشته، با سرنخ‌های فاطمه گودرزی از دزد این دختر گم شده در شیراز باری دیگر برجسته شده است.

علت فوت و بیوگرافی دنیا فرهادی

علت فوت و بیوگرافی دنیا فرهادی
علت فوت و بیوگرافی دنیا فرهادی

ماجرای دختر جوانی که در رود کارون پیدا شد برای همه عجیب بود. علت فوت دنیا فرهادی جه بود و پیکر این دختر چرا بعد از هشت روز یافت شد؟ دنیا فرهادی کیست ؟ دنیا فرهادی اهل ایذه، دانشجوی معماری دانشگاه آزاد اهواز است که از شامگاه ۱۶ آذر ناپدید شده بود.

تمامی اخبار مرتبط با ماجرای سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز را در لینک ذیل دنبال کنید:

حقایق پنهان و افشاگری از ماجرای گم شدن سما جهانباز در شیراز +[عکس و فیلم]

کشف پیکر دنیا فرهادی

دنیا فرهادی دانشجوی ۲۱ ساله رشته معماری اهل ایذه است. بنا بر اعلام نزدیکان دنیا فرهادی، دانشجوی اهوازی، جسد او یک هفته پس از ناپدید شدن، در رودخانه کارون پیدا شده است. محسن فرهادی، پسرعموی این دانشجو گفت:

جسد او عصر روز پنج‌شنبه، ۲۴ آذر، در رودخانه کارون، حوالی روستای مظفریه و توسط اهالی محلی پیدا شده است.

پس از انتشار گزارش‌ها درباره کشف پیکر دنیا فرهادی ، ابراهیم قنبری، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد:

یک جنازه دختر غرق شده در رودخانه کارون اهواز بعد از هشت روز کشف شده است.

ماجرای دختر جوانی که در رود کارون پیدا شد
ماجرای دختر جوانی که در رود کارون پیدا شد

پسرعموی خانم فرهادی پیشتر گفته بود:

او در زمان ناپدید شدن برای رفتن به کلاس از خانه خارج شده، پس از پایان کلاس در همان شب با یکی از دوستان خود ملاقات و برای سفر در روز ۲۱ آذر با او هماهنگ کرده است.
دنیا پس از این ملاقات، با یکی دیگر از دوستان خود در حوالی «پل کابلی» قرار ملاقات داشته، اما این دوست او در محل ملاقات حضور پیدا نکرده است.

کشف پیکر در رود کارون بعد از 8 روز هنوز جای تعجب دارد. با اینکه روزانه ده‌ها نفر از خانواده «دنیا» در مجاورت پل کابلی و حتی با قایق مشغول جست‌وجو هستند، اما در تمام مدت «جمعیت هلال احمر، شهردار یا معاون او یا فرماندار اهواز حتی برای لحظه‌ای در محل حادثه حضور نیافتند و برای خرید تجهیزات اقدام نکردند.»

مرگ دنیا فرهادی دومین مورد از مرگ یک دانشجو در ایران است که در کمتر از یک هفته گذشته رسانه‌ای شده و در شبکه‌های اجتماعی آن را مشکوک توصیف کرده‌اند. هنوز نیز علت فوت دنیا فرهادی مشخص نشده است. پیشتر مسئولان دانشگاه علامه در تهران نیز در پی انتشار خبر مرگ «مشکوک» شهاب‌الدین هاشمی، از دانشجویان این دانشگاه، علت مرگ او را «خودکشی» اعلام کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مرگ مشکوک دنیا فرهادی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *