رانش وحشتناک در مالزی جان بیش از ۲۱ نفر را گرفت! [+جزئیات]

رانش زمین در مالزی ؛ مقامات دولت مالزی اعلام کردند تعداد قربانی‌های رانش زمین در نزدیکی پایتخت این کشور دست کم به ۲۱ نفر افزایش یافته است.

مقامات مالزی اعلام کردند که بر اثر رانش زمین در کمپینگی در نزدیکی ارتفاعات گنتینگ در ساعات اولیه روز جمعه، دست کم ۲۱ نفر کشته و حدود ۱۲ نفر دیگر مفقود شده‌اند. در ادامه با خبر رانش زمین مالزی همراه ما بمانید.

رانش زمین در مالزی

  • رانش زمین در کوالالامپور مالزی

به گزارش منابع خبری:

 نور اعظم خمیس مدیر آتش نشانی و نجات استان سلنگور عصر جمعه گفت: عملیات جستجو و نجات تا ۲۴ ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

مقامات مالزی می‌گویند شمار قربانی‌های رانش زمین در نزدیکی پایتخت این کشور بیش از ۲۱ نفر افزایش یافته و شماری نیز همچنان ناپدید هستند. بیش از ۷۰۰ پرسنل از ساعات آغاز حادثه مشغول جست و جوی زمین گل آلود برای یافتن بازماندگان بودند.

رانش زمین ارتفاعات گنتینگ مالزی

گردشگرانی که در چادرهای کمپ تفریحی «گنتینگ هایلندز» بسر می‌بردند به خبرنگاران گفتند که حدود ساعت ۲ بامداد صداهای بلندی شنیدند که صدای انفجار و شکستن درختان بود و بسیاری برای فرار از چادرهای خود در تاریکی تلاش کردند.

جنتینگ هایلند یکی از مکان‌های دیدنی مالزی است که به خاطر زیبایی‌های طبیعی و استراحتگاه‌های آن معروف است. گفته می‌شود. اداره آتش‌نشانی اعلام کرده در این حادثه ۹۰ نلفر گرفتار شدند که ۵۹ نفر از آنها نجات یافته و ۲۲ نفر دیگر نیز همچنان ناپدید هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *