پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین 27 آذر در فینال جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

فرانسه و آرژانتین یکشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در مسابقه فینال جام جهانی با هم دیدار می کنند. پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 را درادامه ببینید.

تیم های ملی آرژانتین و فرانسه در چارچوب دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

خلاصه بازی فرانسه و آرژانتین ؛ کاپ قهرمانی دست لیونل مسی! [+فیلم]

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401

  • پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین

به گزارش منابع خبری:

فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی بین فرانسه آرژانتین برگزار خواهد شد که دو تیم پیش از این سابقه دو قهرمانی در جام جهانی را داشته‌اند و در قطر به دنبال سومین قهرمانی خود خواهند بود.

با پیروزی فرانسه مقابل مراکش تکلیف بازی فینال و رده بندی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد و فرانسه در بازی پایانی این مسابقات، مقابل آرژانتین قرار خواهد گرفت. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال فرانسه و آرژانتین را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه 27 آذر 1401

پخش زنده بازی آرژانتین فرانسه 27  آذر 1401

پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه 27 آذر 1401

پخش زنده بازی آرژانتین فرانسه 27 آذر 1401

 پخش زنده فینال جام جهانی 2022

آرژانتین و فرانسه به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کردند. آرژانتین برای ششمین بار و فرانسه برای چهارمین بار در فینال جام جهانی حاضر می شوند. هر دو تیم به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی خود در جام جهانی خواهند بود.  کیلیان امباپه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی مراکش از چهره های درخشان تیمش بود اما نتوانست در این بازی گلزنی کند تا بدین ترتیب تعداد گل های او در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بر سر همان عدد ۵ ثابت بماند.

لیونل مسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ملی کرواسی توانست یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و بدین ترتیب تعداد گل های خود را در این دوره از بازی های جام جهانی به عدد ۵ برساند.

پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *