جزئیاتی تازه از ممنوع الخروجی فرخ‌نژاد ؛ حمید فرخ‌نژاد ممنوع الخروج بود؟! [+جزئیات]

ممنوع الخروجی حمید فرخ‌نژاد ؛ فرخ‌نژاد تا ۴ روز پیش در ایران حضور داشت، اما به‌واسطه انتشار استوری‌هایی، اجازه خروج از کشور را نداشت.

خبرگزاری دولت در مورد فرایند رفع ممنوع الخروجی حمید فرخ نژاد از کشور نوشت: او با ارائه درخواست به یکی از نهادهای امنیتی مبنی بر همکاری متقابل با این مجموعه خواستار ارائه مجوز سفر به خارج از کشور شد. در ادامه با خبر حمید فرخ نژاد ممنوع الخروجی همراه ما بمانید.

ممنوع الخروجی حمید فرخ‌نژاد

  • حمید فرخ نژاد ممنوع الخروج شد ؟!

به گزارش منابع خبری:

یک مقام اگاه قضایی در گفت و گویی اعلام کرد ممنوع‌الخروجی این بازیگر مربوط به ارائه تعهد نامبرده به یکی از ضابطین قوه قضاییه بوده و مجوز خروج به درخواست کتبی یکی از ضابطین و منوط به تعهد کتبی این بازیگر صادر شده است. ️

حمید فرخ نژاد بازیگر سینما که چهار روز پیش از طریق قطر از کشور خارج شده بود، پس از خروج‌ اقدام به اعلام مواضعی براندازانه در قبال کشور کرده است.

بیوگرافی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد متولد 28 فروردین 1348 در آبادان، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که سال 1369 در 21 سالگی بازیگری را در کنار دستیاری شروع کرد و حالا ساکن کشور آمریکاست. حمید فرخ نژاد در یک خانواده کامل جنوبی در شهر آبادان بعنوان آخرین پسر به دنیا آمده و 6 برادر و 4 خواهر تنی و ناتنی دارد و پدر مرحومش ناخدای لنج بود.

ممنوع الخروج شدن فرخ نژاد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *