فوری: دروازه بان مراکش به بایرن مونیخ می‌پیوندد! [+جزئیات]

دروازه بان مراکش در بایرن مونیخ ؛ یاسین بونو جایگزین مانوئل نویر در تیم فوتبال بایرن مونیخ خواهد شد. در ادامه مطلب همراه ما بمانید.

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید نوشت: باشگاه بایرن مونیخ برای جانشینی نویر به جذب یاسین بونو علاقه نشان داده است. در ادامه با خبر دروازه بان مراکش بایرن مونیخ همراه ما بمانید.

دروازه بان مراکش در بایرن مونیخ

  • دروازه بان مراکش به بایرن مونیخ می‌پیوندد

به گزارش منابع خبری:

مصدومیت مانوئل نویر از ناحیه ساق پا و از دست دادن فصل، بایرن مونیخ را وادار کرده تا جست و جو‌های خود برای جذب جانشین کاپیتان خود را آغاز کند و به نظر می‌رسد یاسین بونو یکی از گزینه‌های حاضر در لیست باواریایی‌ها باشد.

مانوئل بونکه و فیلیپ کسلر از (TZ)، اولیور کان تحت تاثیر عملکرد یاسین بونو در جام جهانی قرار گرفته و او را به عنوان جایگزینی برای نوبل در لیستش قرار داده است. دروازه بان مراکشی نیز به خوبی می‌تواند انتقال به بایرن مونیخ را تصور کند. او از کودکی هوادار بایرن بوده است. سویا برای فروش بازیکن ۳۱ ساله خود، خواهان مبلغی در حدود ۲۰ میلیون یورو است.

یاسین بونو بایرن مونیخ

چند روز پیش هم نشریه آلمانی «بیلد» خبر داده بود؛ بایرن مونیخ با ریتزی هولسمان دروازه‌بان 18 ساله تیم زیر 19 سال بایرن به اردوی زمستانی این تیم در قطر خواهد رفت. بر اساس این گزارش؛ این دروازه‌بان دو متری در تمرینات اخیر بایرن مونیخ، یولیان ناگلسمان را تحت‌‌تأثیر عملکرد خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *