پوگبا از حضور در فینال جام جهانی باز ماند [+جزئیات]

هافبک تیم ملی فرانسه که به علت مصدومیت به جام جهانی نرسید، حالا برای تماشای فینال آماده بود که خبر از پوگبا از حضور در فینال جام جهانی باز ماند منتشر شده.

هافبک همیشه مصدوم تیم ملی فرانسه و باشگاه یوونتوس که به دلیل مصدومیت جام جهانی 2022 قطر را از دست داده بود، حالا با مخالفت با سفر پوگبا به قطر از سوی مربی یوونتوس قرار گرفت و مجبور شد که در ایتالیا بماند.

پوگبا از حضور در فینال جام جهانی باز ماند

پوگبا از حضور در فینال جام جهانی باز ماند
اجازه حضور پوگبا به عنوان تماشاگر صادر نشد

پس از اینکه این هافبک همیشه مصدوم تیم یوونتوس، از اردوی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر باز ماند، اجازه حضور پوگبا به عنوان تماشاگر صادر نشد تا او در همان اردوی یوونتوس بماند برای مسابقات باشگاهی که از هفته آینده آغاز می‌شود، آماده بماند و روی ریکاوری کار کند.

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، از تمامی بازیکنانی که به علت مصدومیت حضور در جام جهانی قطر را از دست داده بودند، دعوت کرده بود که به قطر سفر کنند، اما باشگاه یوونتوس اعلام کرد به پوگبا اجازه حضور در قطر را نخواهد داد. یوونتوس انتظار دارد تا این بازیکن قبل از پایان فصل به میادین بازگردد.

مخالفت با سفر پوگبا به قطر

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *