اقیانوس پارک تهران با بلیط گران قیمت افتتاح شد! [+جزئیات]

مجموعه گردشگری اقیانوس پارک تهران منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و هشت فروشگاه شهروند محله در هفدهمین شنبه امید و افتخار به بهره‌برداری رسید.

مجموعه گردشگری اقیانوس پارک در فضایی بیش از ۳ هزار متر مربع در منطقه گردشگری اراضی عباس آباد و در روبروی مجموعه پارک آب و آتش ساخته شده است. در ادامه با خبر اقیانوس پارک تهران همراه ما بمانید.

مجموعه گردشگری اقیانوس پارک تهران

  • قیمت بلیط اقیانوس پارک تهران 

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در مراسم افتتاحیه مجموعه اقیانوس پارک گفت:

تاکید شهرداری تهران و شورای شهر در این دوره توسعه فضاهای گردشگری و پارک‌های موضوعی در پایتخت است. مشخصه اصلی عصر حاضر موضوع محوری است که اقیانوس پارک نیز به عنوان یک پارک موضوعی معرفی شده و از یک قدرت داستانی و تخیلی برخوردار است.

سازه های این مجموعه با شعار حفظ محیط زیست از زباله های پلاستیکی بازیافتی ساخته شده بود که متاسفانه ظاهری جذاب و باکیفیت هم نداشت‌، اما نرخ بلیت ورودی برای بازدید از این مجموعه ۱۲۰ هزار تومان اعلام شد!

آدرس اقیانوس پارک تهران

گفتنی است، در ایامی که تورم و تحریم هرروز سفره خانوارها را کوچک تر میکند بازدید از چنین مجموعه ای برای یک خانواده ۴ نفره بدون در نظر گرفتن خرید اقلام خوراکی از غرفه های آن، ۴۸۰ هزار تومان آب میخورد! یعنی بازدید از این مجموعه صرفا برای کودکان مرفه تهرانی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “اقیانوس پارک تهران با بلیط گران قیمت افتتاح شد! [+جزئیات]

  1. افتضاح بود، توصیه میکنم به دوستان که تشریف نبرند، بیشتر شبیه کلاه برداری است، 120 تومان هزینه میکنید، حدود یک ساعت در نوبت و منتظر بایستی باشید و چند تا عروسک را می‌بینید که در توضیحات اصلا اشاره ای بهش نشده، بدون هزینه میتونید تشریف ببرید نواب و کوسه، لاک پشت، سفره ماهی و… واقعی ببینید در حد خیلی بالاتر از این چند عدد عروسک میتونید تشریف ببرید پارک ژوراسیک . تاسف دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *