فوری: اشکان خطیبی سکته کرد! [+جزئیات]

اشکان خطیبی سکته کرد ؛ بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در رشته توئیتی به ماجرای دستگیری اشکان خطیبی، بازیگر سینما و تلویزیون از قول خودش پرداخت.

اشکان خطیبی بازیگر ایرانی است و در زمینه خوانندگی هم فعالیت دارد. اشکان خطیبی با بازی در سریال خاتون بار دیگر به اوج شهرت خود رسید. در ادامه مطلب با خبر سکته اشکان خطیبی همراه ما بمانید.

اشکان خطیبی سکته کرد

  • تهدید تلفنی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی گفت:

۱ مهر ۱۴۰۱ برای اتهاماتم! تفهیم اتهام و به قاضی ارجاع داده شدم. از سوی دیگرانی چندین ساعت بازجویی شدم. در خیابان مورد حمله‌ٰ فیزیکی قرار گرفتم.

بخاطر تهدیدات خط تلفنم را واگذار کردم. دست از زندگیم، کارم و هر آن‌چه ساخته بودم کشیدم. در این مدت یک بار سکته کردم و هر روز از یادآوری آنچه گذشته دچار حمله‌های عصبی می‌شوم. شرح دقیق ماجرا بماند به وقتش.

شکان خطیبی متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، در کنار بازیگری و اجرا، تهیه کننده، کارگردان، خواننده و نوازنده می باشد و تدریس هم می کند. او تاکنون 2 بار ازدواج کرده است. در یک خانواده هنری در سرآسیاب ملارد در استان البرز بدنیا آمده است، پدرش به شعر و ادبیات و مادرش به تمام کارهای هنر علاقمند بود.

حمله به اشکان خطیبی در خیابان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *