فوری: انفجار در کارخانه رنگ‌سازی ‌تبریز ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت! [+جزئیات]

انفجار کارخانه رنگ تبریز ؛ تبریز – مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی از مصدومیت ۲۵ نفر در انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر خبر داد.

دیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایچان شرقی گفت: علت حادثه انفجار که بعد از ظهر امروز در کارخانه تولید رنگ در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر روی داد نشت گاز تزریقی به مخزن بود. در ادامه مطلب با خبر انفجار در کارخانه رنگ تبریز همراه ما بمانید.

انفجار کارخانه رنگ تبریز

  • انفجار کارخانه رنگ سازی تبریز

ساعتی پیش از بر اثر انفجار و آتش سوزی در کارخانه ‌رنگ‌سازی در آذرشهر، تعدادی از کارگران این کارخانه مصدوم شدند که براساس آخرین گزارش ها از اورژانس حال 10 نفر از این کارگران مساعد نیست. سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت:

 از این تعداد ۲۲ نفر در محل درمان شدند و بقیه به مراکز درمانی انتقال یافتند. از کل مصدومین انتقالی به بیمارستانهای اسکو و آذرشهر تعداد ۲۴ مصدوم به بیمارستانهای تخصصی تبریز اعزام شد.

شهرک صنعتی شهید سلیمی بزرگ‌ترین شهرک صنعتی شمال غرب کشورمان است که در شهرستان آذرشهر آذربایجان شرقی واقع شده است و حدود ۲۸ هزار نفر در ۷۹۰ واحد تولیدی این شهرک مشغول به کار هستند. آمار تولیه مصدومان این حادثه به ۶۵ نفر افزایش داشت.

انفجار در کارخانه رنگ سازی تبریز

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *