آتش سوزی یک دستگاه مینی‌بوس در بروجن حادثه آفرید! [+جزئیات]

تعداد جان‌ باختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس بروجن با فوت ۲ نفر دیگر از آنها در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان، به پنج نفر رسید.

حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در شهرستان بروجن صبح امروز رخ داد که در این زمینه پرونده‌ای از سوی دستگاه‌های متولی تشکیل شده است و مراحل رسیدگی به این پرونده اکنون در جریان است. در ادامه مطلب با خبر آتش سوزی مینی بوس در بروجن همراه ما بمانید.

آتش‌سوزی مینی‌بوس بروجن

  • حادثه آتش سوزی بروجن

با وقوع این حادثه رسیدگی به علت آتش سوزی از سوی دستگاه‌های متولی آغاز شد و استاندار چهارمحال و بختیاری نیز همان روز خواستار رسیدگی به علت بروز این حادثه شد.

از سوی دیگر سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه مینی‌بوس در صبح امروز در این شهرستان گفت: برای رسیدگی به این حادثه پرونده در دادسرای بروجن تشکیل شده است. پژمان عقدک گفت:

 در زمان حاضر سه مصدوم این حادثه در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری هستند که به ۲ نفر آنها دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) متصل است. ۲ نفر که دیروز فوت کردند  زن ۳۴ ساله با ۳۵ درصد سوختگی و زن ۴۶ ساله با ۳۰ درصد سوختگی بودند.

با انتقال مصدومان به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان که سطح سوختگی آنها بین ۳۵ تا ۷۵ درصد بود، بلافاصله اقدامات درمانی برای آنها آغاز شد.

آتش سوزی مینی‌بوس محور نقنه بروجن

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *