شمار قربانیان کولاک وحشتناک در آمریکا به 80 نفر رسید! [+جزئیات]

طوفان برف آمریکا ؛ مقامات آمریکایی اعلام کردند شمار قربانیان طوفان زمستانی و کولاک تاریخی در سراسر این کشور در  روز سه شنبه به 80 نفر رسید.

بارش بی سابقه برف در آمریکا همزمان با تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی ۲۰۲۳، همچنان جاده ها و خیابان ها را در این کشور مسدود کرده و مانع از عملیات امداد و نجات شده است. در ادامه مطلب با خبر طوفان وحشتناک آمریکا همراه ما بمانید.

طوفان برف آمریکا

  • برف و کولاک در آمریکا

به گزارش منابع خبری:

همزمان با ادامه طوفان سخت زمستانی در آمریکای شمالی، دست‌کم ۳۰ نفر در ایالت نیویورک آمریکا، جان خود را از دست دادند، مقامات آمریکا از این طوفان به عنوان «کولاک قرن» یاد می‌کنند؛ طوفانی که باعث دست‌کم جان باختن ۸۰ نفر در این کشور شده است.

در سوی دیگر جهان، بارش سنگین برف در مناطقی از ژاپن، مرگ دست‌کم ۲۰ نفر را رقم زده است. بسیاری از مناطق ژاپن در روزهای اخیر با بارش سنگین برف که سه برابر بیشتر از حالت عادی بوده، مواجه شده‌اند. بایرون براون شهردار بوفالو روز سه شنبه به وقت محلی با تایید مرگ هفت نفت دیگر در این شهر گفت که این بدترین طوفان در ۵۰ سال گذشته این شهر است.

طوفان زمستانی در آمریکا

لغو و تاخیر، یک روز پس از کریسمس باعث شد مردم در طبقات فرودگاه بخوابند، ساعت‌ها در صف خدمات مشتریان بایستند یا اینکه ساعت‌ها روی آسفالت‌ها منتظر بمانند. این مشکلات احتمالا تا اواخر این هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *