هشدار زرد هواشناسی ؛ بارش های شدید از امروز در خراسان رضوی! [+جزئیات]

هشدار هواشناسی خراسان رضوی ؛ شناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص بارش باران و برف و وزش باد شدید در استان از امروز هشدار داد.

مرتضی اثمری روز شنبه در گفت و گویی افزود: با ورود سامانه ناپایدار جوی از جنوب غربی به کشور، این استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت و در نقاط مختلف، شاهد بارندگی خواهیم بود. در ادامه مطلب یا خبر بارندگی خراسان رضوی همراه ما بمانید.

هشدار هواشناسی خراسان رضوی

  • پیشبینی هوای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:

با فعالیت این سامانه شاهد افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد در نواحی مستعد توام با رگبار، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ خواهیم بود. فعالیت این سامانه از امروز شروع شده و دوشنبه پایان می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها به شکل باران و برف همراه باوزش باد شدید، تشکیل مه و کولاک برف باشد.

وضعیت هوای خراسان رضوی ۳ دی ۱۴۰۱

وقوع بارش باران و برف در نواحی مستعد رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ در سطح استان تا دوشنبه، تشکیل مه وکاهش دید، وزش باد شدید در نواحی سردسیر و کوهستانی همراه با کولاک برف، یخ‌زدگی و لغزندگی محورها واحتمال اختلال در سیستم حمل‌ونقل استان از پیامدهای عملکرد این سامانه جوی است. احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب به‌ویژه در نواحی جنوبی استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *