سارا خادم الشریعه به اسپانیا مهاجرت کرد [+عکس]

دختر شطرنج باز ایرانی، پس از اینکه در مسابقات جهانی شطرنج قهرمان شد، خبری مبنی بر سارا خادم الشریعه به اسپانیا مهاجرت کرد را منتشر کرد.

سارا خادم الشریعه به اسپانیا مهاجرت کرد

صبح امروز، خبری مبنی بر اینکه سارا خادم‌الشریعه قصد بازگشت به ایران را ندارد در حال انتشار است. زن شماره یک شطرنج ایران که تصاویر بی‌حجابش در هنگام مسابقات شطرنج جهانی منتشر شد، تصمیم گرفته به اسپانیا مهاجرت کند.

نخبه ایرانی بهترین شطرنج باز جهان شد

مهاجرت سارا خادم الشریعه به اسپانیا

  • مهاجرت زن شطرنج باز ایرانی
سارا خادم الشریعه به اسپانیا مهاجرت کرد
مهاجرت سارا خادم الشریعه به اسپانیا

سارا خادم الشریعه، در رقابت‌های شطرنج قهرمانی قزاقستان، بدون روسری در دور نخست ظاهر شد و حالا خبری مبنی بر مهاجرت سارا خادم الشریعه به اسپانیا نشر پیدا کرده است.

ضمن اینکه همسر سارا خادم الشریعه پاسپورت کانادایی هم دارد. سارا پس از علیرضا فیروزجا که این روز‌ها به فرانسه مهاجرت کرده و برای آن کشور اروپایی مسابقه می‌دهد، دومین استعداد برتر شطرنج ایران است که کشور را ترک می‌کند.

بیوگرافی سارا خادم الشریعه

سارا خادم الشریعه به اسپانیا مهاجرت کرد
بیوگرافی سارا خادم الشریعه

سارا سادات خادم‌الشریعه متولد ۲۰ اسفند ۱۳۷۵، استاد بین‌المللی شطرنج اهل ایران است. وی نخستین شطرنج باز زن ایرانی است که علاوه بر کسب درجه استادبزرگ زنان، در سن ۱۸ سالگی در هشتاد و چهارمین کنگرهٔ شطرنج جهان، توانست عنوان استاد بین‌المللی شطرنج را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *