بازسازی ورزشگاه آزادی توسط وزارت راه و شهر‌سازی! [+جزئیات]

بازسازی ورزشگاه آزادی ؛ سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرد که روند نو‌سازی ورزشگاه آزادی توسط وزارت راه و شهر‌سازی در حال انجام است.

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: برای وضعیت ورزشگاه آزادی به طور مثال از وزارت کشور که استعلام نگرفتیم؛ از مرکز تصمیم‌گیر که صلاحیت نظر مهندسی دارد،‌ استعلام گرفته شده است. در ادامه مطلب با خبر بازسازی ورزشگاه آزادی وزارت راه و شهر‌سازی همراه ما بمانید.

بازسازی ورزشگاه آزادی

  • ورزشگاه آزادی بازسازی می‌شود ؟

مهیار عسگریان درباره صحبت‌هایی که این روز‌ها درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه آزادی شنیده می‌شود، اظهار داشت:

ما مستندات‌مان را از وضعیت ورزشگاه ارائه کرده‌ایم. کار‌های اجرایی در حال انجام است و تست‌ها زیر نظر مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهر‌سازی که زیرمجموعه وزارت راه و شهر‌سازی است، انجام می‌شود که این نظر برای ما فصل‌الخطاب خواهد بود، چرا که مرجع بالاتری وجود ندارد. وزارت راه و شهر‌سازی در این موضوع مرجع نظارتی است.

بازسازی ورزشگاه آزادی تهران

وی درباره اینکه گفته می‌شود ایمن‌‌سازی که در حال انجام است مورد تأیید نخواهد بود، عنوان کرد: روند باز‌سازی ورزشگاه آزادی طبق استاندارد‌ها جلو می‌‌رود و وزارت راه و شهر‌سازی نیز مرجع تأیید است. نمی‌خواهیم برای مردم نگرانی ایجاد کنیم. اجازه دهیم هر سازمان در این رابطه کار تخصصی خودش را انجام دهد. برای وضعیت ورزشگاه به طور مثال از وزارت کشور که استعلام نگرفتیم؛ از مرکز تصمیم‌گیر که صلاحیت نظر مهندسی دارد،‌ استعلام گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *