فوری: عرضه ۵ هزار خودرو دنا در بورس کالا! [+جزئیات]

دنا پلاس بورس کالا ؛ گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش پنج هزار دستگاه دناپلاس را برای تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۱ در بورس کالا اعلام کرد.

پنج هزار دستگاه خودرو دنا پلاس دستی سفید متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو روز (یکشنبه ۲۵ دی) در بورس کالا عرضه می شود که قیمت پایه این خودرو ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.  در ادامه با خبر عرضه دنا پلاس در بورس کالا همراه ما بمانید.

دنا پلاس بورس کالا

  • دنا پلاس در بورس کالا

به گزارش منابع خبری:

در اطلاعیه عرضه دنا پلاس دستی آمده است: هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید هم‌زمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.

دنا پلاس بورس کالا

در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *