عرضه و قیمت دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا اعلام شد! [+جزئیات]

عرضه دیگنیتی در بورس کالا ؛ بورس کالا شرایط خرید خودرو فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ را که به ترتیب در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذر عرضه می شود، اعلام کرد.

در عرضه‌های امروز تالار خودرو، ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی فروخته شد. از این میزان، ۱۰۸ دستگاه دیگنیتی مشکی و ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی سفید بود. در ادامه با خبر دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا 22 آذر 1401 همراه ما بمانید.

عرضه دیگنیتی در بورس کالا

  • طرح فروش بهمن موتور در بورس کالا 22 آذر 1401

به گزاش منابع خبری:

این زمان برای خودرو دیگنیتی که قرار است 22 آذر عرضه شود ساعت 17 روز دوشنبه 21 آذر و دیگنیتی پرستیژ که قرار است 23 آذر روی تابلو معاملات برود ساعت 17 روز سه شنبه 22 آذر اعلام شده است.

میزان پیش دریافت خرید برای تمامی خودروها 25 درصد است و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. همچنین هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد.

دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا

قیمت 106 دیگنیتی پرستیژ هم 996 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است. عرضه‌های دیگنیتی پرستیژ شامل 26 دستگاه تریم مشکی، 26 دستگاه سفید تریم قرمز، 27 دستگاه مشکی تریم مشکی و 26 دستگاه مشکی تریم قرمز است. خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *