بنجامین مندی از پرونده 6 تجاوز تبرئه شد [+جزئیات]

پس از اینکه شایعه‌ی پرونده‌ی 6 تجاوز، زندگی حرفه‌ای مدافع فرانسوی منچستر سیتی را نابود کرد، حالا خبر آمده که بنجامین مندی از پرونده 6 تجاوز تبرئه شد .

بنجامین مندی از پرونده 6 تجاوز تبرئه شد

بنجامین مندی، مدافع چپ فرانسوی باشگاه منچسترسیتی که به اتهام تجاوز، حدود از زندگی حرفه‌ای او تحت شعاع زندان و حبس قرار گرفت و تقریباً تمامی حساب‌هایش از باشگاه مسدود شد، حالا خبری آمده که می‌گوید، بنجامین مندی از پرونده تجاوز تبرئه شد .

بیشتر بخوانید:

تیم بزرگ اروپایی برای جذب ژائو کانسلو آماده می‌باشد

تبرئه شدن بنجامین مندی از پروده تجاوز

  • مندی قربانی بعدی اتهامات تجاوز بود!
بنجامین مندی از پرونده 6 تجاوز تبرئه شد
بنجامین مندی از پرونده تجاوز تبرئه شد

به نقل گزارشات اسکای اسپورت انگلستان، در دادگاه امروزی که برای درخواست تبرئه شدن بنجامین مندی از پروده تجاوز شکل گرفت، ثابت شد که پرونده‌ی 6 تجاوز او دروغ بوده است.

اما همچنان، هیأت منصفه‌ی دادگاه مندی، نتوانست در یک اتهام تجاوز و یک اتهام آزار جنسی رأی قطعی بدهد و این بازیکن یک بار دیگر باید در دادگاه حاضر شود تا مجدداً محاکمه شود.

بیوگرافی بنجامین مندی

بنجامین مندی از پرونده 6 تجاوز تبرئه شد
بیوگرافی بنجامین مندی

بنجامین مندی، متولد ۱۷ ژوئیهٔ ۱۹۹۴، بازیکن فوتبال اهل فرانسه است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده است می‌توان به لو آور، المپیک مارسی، موناکو و منچستر سیتی اشاره کرد. او در سال ۲۰۱۷ به منچستر سیتی پیوست و تبدیل به گران‌قیمت‌ترین مدافع تاریخ فوتبال شد.

در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۰، این بازیکن به اتهام چهار مورد تجاوز جنسی و یک مورد تعرض جنسی بازداشت شد. این بازیکن بلافاصله توسط باشگاه محروم شد تا تحقیقات درباره‌ی این اتهامات انجام شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *