مشهد سردترین شب را در بین مراکز استانی کشور سپری کرد [+جزئیات]

سردترین شب مشهد ؛ پیش‌بینی می‌شود دمای هوا امروز مشهد نسبت به روز گذشته در سردترین ساعات با ۵ درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ درجه زیر صفر برسد.

مرتضی اثمری روز جمعه گفت: این در حالی است که بیشینه دمای دیروز مشهد( پنجشنبه) نیز در گرمترین ساعات ۱۰ درجه زیر صفر گزارش شده است. در ادامه با خبر سرد ترین شهر ایران همراه ما بمانید.

سردترین شب مشهد

  • سرد ترین شهر ایران

وی بیان کرد:

شهرستانهای باخرز و فریمان خراسان رضوی نیز روز پنجشنبه با ۲۵ درجه زیر صفر در زمره پنج شهر سرد کشور قرار گرفتند و گرمترین شهر استان نیز به داورزن با سه درجه بالای صفر تعلق گرفت.

اثمری با اشاره به اینکه سرمای امسال در طول ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده است، افزود: استان خراسان رضوی پس از سال ۱۳۷۶ چنین سرمایی را تجربه نکرده است و بر اساس پیش بینی ها فعالیت این سامانه بر روی استان کمرنگ شده و ممکن است تا چند سال آینده، شاهد چنین سرمایی نباشیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس گزارش‌های به دست آمده دمای هوای مشهد شب گذشته با منفی 20 درجه، قوچان 21.6-، سرخس 23-، سبزوار 11.9-، گلمکان 23.5-، مشهد(فرودگاه) 20.1-، نیشابور، 19.3-، تربت حیدریه 19.6-، کاشمر11.8-، گناباد 13.4-، تربت جام 18.7-، درگز 18.6-، فریمان 25.4-، خواف 17.3-، بردسکن 11.3-، تایباد 23.6- و کلات 15.2- سپری شده است.

دمای شهر فریمان خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *