فروش فونیکس Fx پریمیوم آغاز شد [+جزیئات]

فروش فونیکس FX پریمیوم در 24 دی سال 1401 آغاز شده است. این طرح فروش توسط شرکت معتبر مدیران خودرو ارائه شد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

فروش فونیکس Fx پریمیوم

طرح فروش فونیکس FX پریمیوم 24 دی 1401 توسط شرکت مدیران خودرو با شرایط خرید نقدی آغاز شده است. مدیران خودرو برای این خودروی زیبا برچسب قیمتی ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومانی را در نظر گرفته است و عنوان کرد که خریداران این خودرو می‌توانند خودروی خود را حداکثر تا 45 روز دریافت کنند. لازم به ذکر است که فونیکس FX پریمیوم برای اولین بار برای فروش عرضه شد.

طرح فروش فونیکس Fx پریمیوم

  • شرایط فروش فونیکس Fx پریمیوم
فروش فونیکس Fx پریمیوم
طرح فروش فونیکس Fx پریمیوم

شرکت مدیران خودرو برای اولین بار از روز شنبه 24 دی 1401 شاسی بلند فونیکس FX پرمیوم را به بازار عرضه کرد. این شاسی بلند در قالب طرح فروش نقدی و 100 میلیون تومان گران‌تر از نسخه اکسلنت به مشتریان عرضه می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط فروش فونیکس FX پریمیوم ویژه دی ماه را مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش فونیکس Fx پریمیوم

فروش فونیکس Fx پریمیوم
شرایط فروش فونیکس Fx پریمیوم

مدیران خودرو فونیکس FX پرمیوم را با قیمت ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در قالب طرح فروش نقدی به بازار عرضه می‌کند که با موعد ۴۵ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید. گفتنی است مدیران خودرو اخیرا قیمت نسخه اکسلنت را ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان در نظر گرفت که نشان می‌دهد نسخه پریمیوم ۱۰۰ میلیون تومان نسبت به اکسلنت گران‌تر است. البته وجود پیشرانه قدرتمندتر در نسخه پریمیوم این اختلاف قیمت را توجیه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *