عرضه ۱۰ هزار دستگاه خودرو دنا پلاس امروز در بورس کالا! [+جزئیات]

بورس کالا خودرو دنا پلاس ؛ گروه صنعتی ایران خودرو تعداد عرضه خودرو دناپلاس برای روز آینده در بورس کالا را به 10 هزار دستگاه افزایش داد.

بر اساس اطلاعیه بورس کالای ایران و به دنبال افزایش تقاضا برای دنا پلاس، ایران خودرو ۵ هزار دستگاه افزایش عرضه داد و امروز (یکشنبه ۲۵ دی ماه) ۱۰ هزار دستگاه خودرو دنا پلاس دستی در بورس عرضه شد. در ادامه با خبر دنا پلاس در بورس کالا همراه ما بمانید.

بورس کالا خودرو دنا پلاس

  • عرضه دنا پلاس در بورس کالا

به گزارش منابع خبری:

عرضه دنا پلاس در بورس کالا با حواشی زیادی همراه بوده است، از لغو عرضه تا بازگشت به بورس کالا گرفته تا افزایش 5000 دستگاه از این خودرو در بورس از جمله این حاشیه‌ها بوده است.

طبق اطلاعات رسیده گروه صنعتی ایران خودرو تعداد عرضه خودرو دناپلاس را از 5 هزار دستگاه به 10 هزار دستگاه افزایش داده است. قیمت پایه دنا پلاس ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است که ۱۰۰ درصد این مبلغ باید در حساب افراد موجود باشد.

قیمت دنا پلاس در بورس کالا

پیش‌بینی می‌شود این خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار در بورس کشف قیمت شود.تاریخ تحویل دنا پلاس دستی سفید در این طرح فروش ۲۷ اسفند ماه سال جاری است. هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *