ببینید: ادعای جنجالی کارشناس شبکه افق درباره کیل اینترنت! [+فیلم]

کارشناس شبکه افق کیل اینترنت ؛ وی گفت: رئیس جمهور آمریکا یک کیف همراهش است که هر زمان بخواهد می تواند اینترنت جهان را قطع کند!

رییس جمهوری ایالات متحده، از زمان تصویب قانون قطع فناوری‌های ارتباطی در سال ۱۹۳۴ تا امروز، هرگز از این اختیار استفاده نکرده است. در ادامه مطلب با خبر رئیس جمهور آمریکا کیل اینترنت همراه ما بمانید.

کارشناس شبکه افق کیل اینترنت

  • کیل اینترنت کارشناس شبکه افق

 

«کیل آینترنت» طرحی که به گفته مهمان برنامه‌ای در شبکه افق برای «کشتن اینترنت» جهانی، علاوه بر کیف دستور حمله نظامی، همواره در یک کیف دیگر در اختیار رییس جمهوری آمریکا است. به گفته این مهمان شبکه افق:

رییس جمهوری آمریکا اگر احساس کند که اینترنت، علیه او است اینترنت جهانی را قطع می‌کند.

در ادامه میتوانید فیلم صحبت های کارشناس شبکه افق درباره کیل اینترنت را تماشا کنید:

Internet Kill Switch یا کلید قطع اضطراری اینترنت، یک اصطلاح از یک مکانیسم تقابلی است که برای کنترل یا مسدود کردن ترافیک اینترنت در مواقع خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مفهوم پشت این اصطلاح، مبتنی بر ایجاد یک نقطه کنترل یا یک سوییچ برای مرجع واحدی است که می‌تواند اینترنت را کنترل یا خاموش کند. کلید قطع اضطراری یا Kill Switch، در کنار ماشین‌آلات و خطوط صنعتی نیز دیده می‌شود. وظیفه این کلید بردن دستگاه به وضعیت امن در هنگام بروز خطر است.

مهمان شبکه افق کیل اینترنت

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *