داستان درگیری ژائو کانسلو و گواردیولا [+جزئیات]

پس از اینکه حواشی زیادی بر سر ژائو کانسلو و مربی منچستر سیتی رخ داد، داستان درگیری ژائو کانسلو و گواردیولا به یکی از تیترهای خبری فوتبالی تبدیل شد.

ژائو کانسلو، پس از افت شدیدی که در این فصل رقابت‌های لیگ جزیره داشته است و در تیم پرتغال نیز نیمکت‌نشین بود، برای دقایق کمی که پپ او را بازی می‌داد، وارد شایعاتی درباره‌ی درگیری شدید پپ و ژائو کانسلو شد.

بیشتر بخوانید:

ژائو کانسلو به بایرن مونیخ پیوست

درگیری شدید پپ و ژائو کانسلو

در ادامه می‌توانید پپ و ژائو کانسلو را ببینید:

داستان درگیری ژائو کانسلو و گواردیولا
دعوای گواردیولا و کانسلو

پپ گواردیولا پس از ناامید شدن از رفتار مدافع کناری در زمان کاهش زمان بازی برای منچسترسیتی، تصمیم گرفت ژوائو کانسلو را با قراردادی قرضی و با بند خرید 70 میلیون پوند، بفرستد.

کانسلو پس از اینکه جایگاه خود را در تیم اصلی از دست داد و در سه بازی گذشته به میدان نرفت، در بازی چلسی با پپ درگیری لفظی شدید را پیدا کرد و حتی در زمین تمرینی نیز، با رفتارهایی کنایه‌آمیز، از دستورات این مربی سرپیچی کرد و نهایتاً این سران باشگاه منچستر سیتی، پس از دعوای گواردیولا و کانسلو ، تصمیم به شنیدن پیشنهاد بایرن مونیخ شدند و او را تا پایان فصل با بند 70 میلیون پوندی، راهی این تیم آلمانی کردند.

نمایش چشمگیر ناتان آکه در دفاع چپ و اطمینان گواردیولا به داشتن پوشش دفاعی مورد نیاز از او، دلایل دیگری بود که سرمربی اجازه این حرکت را داد؛ حتی اگر کانسلو بخش بزرگی از موفقیت‌های اخیر سیتی بوده باشد، این مربی او را بیرون انداخت.

داستان درگیری ژائو کانسلو و گواردیولا

بیشتر بخوانید:

 

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *