متفاوت ترین چهره در جشنواره فیلم فجر ؛ رونمایی پوستر فیلم شماره 10

با رونمایی از پوستر فیلم شماره 10، متفاوت ترین چهره در جشنواره فیلم فجر مشخص شد. این چهره متفاوت متعلق به بازیگر بسیار محبوب سینما و تلویزیون است.

بعد از معرفی فیلم‌های این دوره از جشنواره و پشت پرده و بررسی فیلم های حاضر در جشنواره فجر 1401 پوسترهای جدید این آثار رونمایی شد که در میان این آثار، فیلم شماره 10 یکی از مهیج‌ترین پوسترها را به خود اختصاص داده و از متفاوت ترین چهره در جشنواره فیلم فجر رونمایی کرده است.

متفاوت ترین چهره در جشنواره فیلم فجر

رونمایی پوستر فیلم شماره 10

متفاوت ترین چهره در جشنواره فیلم فجر
متفاوت ترین چهره در جشنواره فیلم فجر

تصویر بالا پوستر فیلم سینمایی شماره 10 به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری می‌باشد. طراحی این پوستر را محمد روح الامین بر عهده داشته و این فیلم روز چهارشنبه ساعت 19 در پردیس سینمایی ملت (خانه رسانه) به نمایش در می‌آید.

این فیلم که در چهل و یکمین دوره از جشنواره فیلم‌های فجر حضور دارد داستان متفاوتی را به تصویر کشیده است.”فرار از اینجا بهترین راهه چون همه‌مون ازش می‌ترسیم.” این تنها چیزی است که مخاطب از اثر می‌داند. اما جذابیت این فیلم به خاطر حضور بازیگران بااستعداد و محبوب و البته داستان مهیجی است که براساس واقعیت شکل گرفته، می‌باشد.

فیلم شماره 10

چهره متفاوت بازیگر
چهره متفاوت بازیگر

چهره‌ای که در پوستر بالا مشاده کردید مجید صالحی یکی از بازیگران محبوب و با استعداد حاضر در این فیلم است که متفاوت ترین چهره بازیگر جشنواره فجر شناخته شد.

در این اثر که محصولی از بنیاد سینمایی فارابی می‌باشد بازیگرانی چون مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین‌پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *