فیلم لگد زدن مامور یگان ویژه به سرمربی استقلال [+جزئیات]

در بازی روز پنجشنبه که بین دو تیم گل گهر و استقلال تهران گذشت، درگیری و فیلم لگد زدن مامور یگان ویژه به سرمربی استقلال حواشی زیادی را به‌پا کرد.

روز پنجشنبه، در بازی که استقلال در برابر گل گهر برگزار شد، درگیری عجیبی میان سرمربی استقلال و یک نیروی یگان ویژه به وجود آمد که به حواشی فوتبال ایران دامن زد.

بیشتر بخوانید:

حرکات عجیب ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج

فیلم لگد زدن مامور یگان ویژه به سرمربی استقلال

در ادامه می‌توانید ویدئوی دعوا ساپینتو با مامور یگان ویژه را ببینید:

در جریان بازی استقلال و گل گهر، اخراج ریکاردو ساپینتو در بازی، تیم‌های فوتبال گل گهر و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر، پس از پرخاشگری ساپینتو بر سر نیمکت، یکی از ماموران یگان ویژه ورزشگاه به خاطر مقاومت ساپینتو به سوی هواداران، درگیری پیدا کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در پی این حادثه اعلام کرد:

حفظ امنیت بازیکنان و تماشاگران از وظایف پلیس و فلسفه حضور پلیس در ورزشگاه‌ها است. ختم قائله درگیری بین سرمربی تیم استقلال با داور و نیمکت نشینان تیم مس کرمان با مداخله‌ی به موقعِ پلیس در ورزشگاه براساس شواهد موجود و تصاویر بازی، به دنبال اخراج سرمربی تیم استقلال ازسوی داور و درگیری سرمربی پرتغالی با داور و نیمکت نشینان تیم مس و خارج نشدن وی از زمین بازی و متشنج شدن جو، ماموران یگان ویژه حاضر در استادیوم بر اساس وظایف محوله، وی را به سمت رختکن هدایت که البته با مقاومت و پرخاشگری وی مواجه شدند.

دعوا ساپینتو با مامور یگان ویژه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *