جدایی نوراللهی از الاهلی قوت گرفت [+جزئیات]

جدایی نوراللهی از الاهلی با اعلام رسانه های اماراتی ژاردیم سرمربی شباب الاهلی بین احمد نوراللهی، عزیز گانیف و دنایر به زودی یک بازیکن را در لیست فروش قرار خواهد داد.

رسانه اماراتی نوشت:

ژاردیم از بین احمد نوراللهی، عزیز گانیف و دنایر به زودی یک بازیکن را در لیست فروش قرار خواهد تا زمینه برای جذب یک بازیکن بزرگ خارجی فراهم شود.

احتمال جدایی نوراللهی از الاهلی قوت گرفت

احمد نوراللهی که فصل دوم حضور خود در الاهلی را تجربه می‌کند و همواره در ترکیب اصلی تیم به میدان رفته است با این حال صفحه منبر الکره الإماراتیه از احتمال قرار گرفتن این بازیکن ایرانی در لیست فروش الاهلی سخن به میان آورد.

الاهلی در فصل جاری لیگ امارات نتایج خوبی به دست آورد و در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم برای ادامه صدرنشینی خود به دنبال جذب یک هافبک بازیساز خارجی است و به همین خاطر احتمال جدایی نوراللهی از این تیم زیاد است.

دردسر بزرگ برای احمد نوراللهی؛ او نمی‌تواند برگردد!

با توجه به شایعاتی در مورد جدا شدن نوراللهی از باشگاه الاهلی در صورت فسخ قرارداد احمد نورالهی از سوی باشگاه شباب الاهلی این بازیکن برای بازگشت به فوتبال ایران دچار چالش خواهد شد.

در صورتی که احمد نورالهی از لیست باشگاه شباب الاهلی خارج شود، نمی‌تواند حتی به صورت موقت به یکی از تیم‌های ایرانی برگردد و بعد از آن برای حضور دوباره در یکی از تیم‌های خارجی برنامه ریزی کند. به این خاطر که پنجره زمستانی فوتبال ایران بسته شده است و تنها بازیکنانی می‌توانند به عضویت تیم‌های ایرانی در آیند که در حال حاضر بازیکن آزاد باشند.

پیش از این با تصمیم این مربی مهدی قایدی به عنوان بازیکن قرضی به تیم استقلال تهران ملحق شد و حال باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار احمد نورالهی است.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *