کنسرت سیروان خسروی پس از هفت ماه در تهران برگزار! [+جزئیات]

کنسرت سیروان خسروی در تهران ؛ کنسرت شب گذشته سیروان خسروی خواننده شناخته‌شده کشورمان در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با استقبال روبرو شد.

سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ ایران که از او و گروه «ماکان» باید به‌عنوان شکنندگان طلسم برگزاری کنسرت‌ها بعد از پنج ماه تعطیلی یاد کرد، شامگاه روز یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران تازه‌ترین کنسرت خود را در میان استقبال طرفدارانش برگزار کرد. در ادامه مطلب با خبر کنسرت سیروان خسروی تهران همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

کنسرت رضا صادقی برای زلزله زده ها

کنسرت سیروان خسروی در تهران

  • زمان کنسرت سیروان خسروی

کنسرت سیروان خسروی پس از ماه‌ها دوری از صحنه شامگاه ۲۳ بهمن با شرایط و حس و حالی متفاوت از گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد. قطعه «دوست دارم زندگی رو» یکی از پرطرفدارترین قطعات این خواننده و آهنگساز در سال‌های اخیر است، در کنسرت شب گذشته نیز بسیاری از مخاطبان درخواست کردند تا خسروی این قطعه را اجرا کند اما او نپذیرفت و بیان کرد:

اگر اجازه بدهید امشب قطعه دوست دارم زندگی را نخواهم خواند و به جای آن اثر دیگری را تقدیم‌تان می‌کنم.

یکی از وجوه بارز برگزاری این کنسرت که بیش از هر نکته دیگری به چشم می‌خورد، شرایط حسی برگزاری این اجرا بود که به نسبت دیگر کنسرت‌های این خواننده با وجود همراهی همه جانبه طرفداران این خواننده دربرگیرنده شرایط متفاوت‌تری بود. چارچوبی که سیروان و دیگر همراهانش در کنسرت شب گذشته تلاش کردند با اجرا نکردن قطعه «دوست دارم زندگی رو» آن را به رخ مخاطبان بکشند و به آن‌ها بفهمانند که این کنسرت متاثر از شرایط اجتماعی این سال‌های اخیر با دیگر اجرا‌های قبلی گروه دربرگیرنده تفاوت‌هایی است.

به هر حال سیروان خسروی در برج میلاد تهران و گروه «ماکان» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شامگاه روز یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه آغازگر فصل تازه، اما متفاوت‌تر از قبل کنسرت‌ها پس از چند ماه تعطیلی بودند. شرایطی که باید دید در آستانه برگزاری جشنواره موسیقی فجر، تعطیلات نوروزی و البته نزدیکی ماه مبارک رمضان قرار است در چه قالبی پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

کنسرت ریاکارانه سیروان خسروی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *