فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد اردیبهشت 1402 [عرضه نیسان دیزل به بازار و قیمت آن]

شرکت سایپا پیش فروش خودرو کوییک GX را قبل‌تر آغاز کرده بود و اما در ادامه جزییات ثبت نام فروش فوق العاده سایپا را در اختیارتان می‌گذاریم.

ثبت نام جدید سایپا از ۱۱ صبح ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد و ویژه متقاضیان عادی است.

کدام خودروها در طرح ثبت نام جدید سایپا ۱۴۰۲ عرضه می شود؟

آغاز فروش اقساطی سایپا و کرمان موتور ویژه اردیبهشت ؛ تحویل فوری | ثبت نام جدید خودرو به قیمت کارخانه | هر متقاضی چند خودرو را می‌تواند در اولویت داشته باشد. اما بعد از ثبت نام جدید سایپا در 4 اردیبهشت، دومین عرضه خودرو در سامانه یکپارچه خودرو از 16 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. ایران خودرو اعلام کرده که در مرحله دوم شرکت نمی‌کند اما سایپا قرار است در این طرح شرکت کند. کدام خودروسازان در طرح یکپارچه خودرو شرکت می‌کنند و چه محصولاتی عرضه می‌شود؟

کدام خودروها در طرح ثبت نام جدید سایپا ۱۴۰۲ عرضه می شود؟
کدام خودروها در طرح ثبت نام جدید سایپا ۱۴۰۲ عرضه می شود؟

هنوز سایپا اعلام نکرده که قرار است در دومین مرحله عرضه خودرو در سامانه یکپارچه کدام محصولات خود را عرضه کند. اما به نظر می‌رسد که این بار هم مانند دفعه قبل، دو خودروی تولیدی این خودروساز در سامانه یکپارچه عرضه شود.

محصولات سایپا عبارتند از شاهین G، کوییک R اتوماتیک، کوییک اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک و کوییک GX. مدیران نیز فونیکس FX پریمیوم، آریزو 6 پرو اکسلنت، آریزو 5  توربو  IE، تیگو 8 پرو مکس، تیگو 8 پرو پریمیوم، تیگو 7 پرو اکسلنت، X55 پرو IE و X22 پرو توربو IE را دوباره به سامانه یکپارچه آورده اند.

فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد

محصولات کرمان موتور نیز شامل دو مدل جک S3، S5 و J4، پیکاپ KMC T8 و KMC J7 می شود. فردا موتور سه محصول خود شامل یک خودروی MPV  به نام SUBA M4 که این اواخر به سبد محصولاتی خود اضافه کرده و دو خودروی کراس اوور به نام های SX5 و T5 را به مشتریانی که قصد تعویض خودروی ثبت نامی خود را دارند، عرضه کرده است. بهمن موتور دو وانت کارای تک کابین و دو کابین را پشت ویترین سامانه یکپارچه قرار داده است. مکث موتور و ایلیا خودرو نیز به ترتیب تیارا و دایون Y5 را مجدد عرضه کرده‌اند.

عرضه کوییک GX و قیمت آن در بازار

فروش فوق العاده سایپا اردیبهشت ۱۴۰۲ (دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۱ صبح)، به خودروی نیسان دیزل اختصاص دارد که ۵.۵۶۴.۵۴۰.۰۰۰ ریال قیمت گذاری شده است. رنگ این خودرو نیز آبی است.

لینک ثبت نام فروش فوری محصولات سایپا ۱۴۰۲

لینک ثبت نام فروش فوق العاده سایپا در اردیبهشت نشانی سایت سایپا است.

فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد
فروش اقساطی محصولات سایپا آغاز شد

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در خصوص اصلاح محصول خریداری شده، تأکید کرد:

اگر زمان دریافت خودرو در سال ۱۴۰۳ تعیین شده باشد، متقاضی می‌تواند برای تعییر محصول اقدام و اولویت دیگری را انتخاب کند؛ به این ترتیب خریدار پنج محصول را بر‌اساس اولویت در سامانه یکپارچه خودرو انتخاب خواهد کرد و سپس به صورت خودکار هر کدام از خودروهایی که امسال ظرفیت و امکان تحویل داشته باشد، را دریافت خواهد کرد. به گفته قالیباف، اولویت یکم تا پنجم می‌تواند از میان محصولات مختلف شرکت‌های ارائه‌کننده خودرو باشد و متقاضی بدون محدودیت در انتخاب به محصولات مختلف دسترسی پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

علت نامشروع طلاق یکتا ناصر از شوهرش حقیقت دارد؟ [+صحنه عاشقانه یکتا ناصر با حسین یاری]
موتور سواری عاشقانه پریناز ایزدیار و محسن تنابنده [+عکس]
بیوگرافی هانده ارچل (Hande Erçel)
مشاوره دادن محمدرضا علیمردانی در مافیا [+ویدیو]
استایل شیک و جنجالی میترا رفیع بازیگر معروف سریال گیلدخت [+عکس]
ببینید: رقص آل پاچینو در مراسم تولدش [+ویدیو]

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *